Har man krav på varmt vand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

ChipChap

Har man krav på varmt vand?
Vi har ikke haft varmt vand siden kl 16.
Har kontaktet vores udlejer som ville have vi selv skulle kontakte vvs. Men han vil ikke komme før kl. 7 imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

B&J

det ville jeg nok tage det stille og roligt kog noget vand og vask dig med det og hået med...

vi har stået uden bruser i en uge fordi de skulle lave den men heldigvis måtte vi låne naboens bad selv om det ikke var særlig fedt

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

ChipChap skriver:

Har kontaktet vores udlejer som ville have vi selv skulle kontakte vvs. Men han vil ikke komme før kl. 7 imorgen.

Nu ved jeg ikke hvor I bor eller noget, men vi har før været ude for at vandet forsvand og så har vi kunne søge os frem (via vand-et-eller-andet.dk) at de har arbejdet i området og derfor har haft lukket for varmen. så kan man se hvornår det kommer igen

Hvis det er en fejl i husstanden så kan jeg selvfølgelig godt se det... 

Jeg tror der er krav om at de skal gøre noget ved det men ikke nødvendigvis nu og her - dog er jeg sikker på I gerne selv må betale en VVSer for at komme ud med det samme, men så er taksterne noget helt andet

Anmeld

14. juni 2011

Ni-ko-li-ne

ChipChap skriver:

har du tjekket op på om forsyningsafdelingen evt skriver hvorfor der er lukket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.