Havde du på fornemmelsen at det var tæt på?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde du på fornemmelsen at nu var fødslen tæt på, og stemte det overens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.587 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder... Havde du på fornemmelsen at nu var fødslen tæt på, og stemte det overens?

Er lidt nysgerrig, da jeg har haft mange tegn på fødslen er inden for rækkevidde, på trods at jeg har et par uger til termin... Og har på fornemmelsen at det sker inden for 1 uges tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Som overskriften lyder... Havde du på fornemmelsen at nu var fødslen tæt på, og stemte det overens?

Er lidt nysgerrig, da jeg har haft mange tegn på fødslen er inden for rækkevidde, på trods at jeg har et par uger til termin... Og har på fornemmelsen at det sker inden for 1 uges tid....

Altså da jeg var nået til de 40 uger, der var jeg jo godt klar over at der ikke var længe til. Men jeg havde ingen tegn. Vidste heller ikke hvad jeg skulle mærke efter, da det var første gang

Med min sø blev jeg sat igang ved 38+1. Så der var heller ikkelige noget jeg lagde mærke til

Så det bliver spændende dennegang om jeg går tiden ud eller resikere at blive sat igang igen

*Camilla 24+6

Anmeld

14. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg anede ingenting med nr 1 vandet gik spontant uge 37+3 Med nr 2 havde jeg en fornemmelse fra uge 38 men vandet gik først 41+3

Anmeld

14. juni 2011

SaNiNa

Tja gik med rigtig kræftige plukver i 6 uger før det blev til rigtig veer efter de satte mig igang og det hjalp ikke.

Så ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde det.

Anmeld

14. juni 2011

Janni.

Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg var gravid haft en fornemmelse af at jeg skulle føde d. 12/3-11... Jeg fødte d. 13/3-11 kl 2.59, så det var da rimelig tæt på.. 

Jeg ved ikke lige hvorfor eller hvordan jeg har haft den fornemmelse, men det havde jeg altså. Havde forresten termin d. 11/3-11 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for svarne. Tyder på det ikke holder stik.

Havde ellers håbet på at det snart gik i gang, da jeg har en del gener. Men ved heller ikke hvorfor jeg tror det er tæt på.

Der er bare et eller andet der siger mig det. Men det kan jo ligeså godt være min utålmodighed

Anmeld

14. juni 2011

4kløver

Nej veerne kom bare i min skønhed søvn.

Anmeld

14. juni 2011

Bb3031

Jeg havde på fornemmelsen, at fødslen ville finde sted inden alt for længe og jeg fik ret I dagene op til min søns fødsel havde jeg utroligt mange plukveer - mange flere end normalt. Min søn er født en søndag. Fredagen inden fødslen blev jeg opmærksom på de mange plukveer og begyndte at notere dem. Fredagen og lørdagen inden fødslen om søndagen havde jeg ca. 80-90 plukveer på et døgn.

Anmeld

14. juni 2011

KamillaT

Jeg vågnede om natten ved at veerne kom for fulde gardiner.

Anmeld

14. juni 2011

Muffinmus

flere uger før termin fik jeg meget kraftige plukveer der kom hver dag, især om aftenen. Nogle gange blev de endda regelmæssige,men det var stadig kun plukveer, slet ikke rigtige veer, men de gjorde lidt naller må jeg indrømme.

Allerede der tænkte jeg at nu måtte fødslen da være tæt på...men NEJ, de slemme plukveer fortsatte i flere uger, tror det i var 3-4 ugers tid. Troede slimproppen var gået, men nej, de blev jeg også klogere, den gik først under de rigtige veer:-)

Så jeg har stemt ja-men det holdt ikke stik.:-)Fik min søn på terminsdagen.

Anden gang fik jeg samme slemme plukveer dag efter dag, og tænkte at jeg da i hvert fald så ville gå til termin lige som sidste gang, men ud kom hun 14 dage før tid, så det holdt sgu hellerikke stik:-)

Det er meget normalt at få flere og flere tegn jo længere hen man kommer, betyder ikke man føder snarligt, bare at kroppen gør hvad den kan for at forberede sig til den store fantastiske tur:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.