Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle af jer der kender en god klinik til 3D scanning.
havde en tid hos lille københavner Lørdag D 18, men hans udstyr er gået ned. og vil meget gerne finde en ny tid til lørdag, da jeg meget gerne vil ha min kæreste med,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sophia'smor skriver: Nogle af jer der kender en god klinik til 3D scanning. havde en tid hos lille københavner Lørdag D 18, men hans udstyr er gået ned. og vil meget gerne finde en ny tid til lørdag, da jeg meget gerne vil ha min kæreste med,
Scanningsklinikken eller Scanningsjordemoderen
der ligger en i hvidovre men de har ikk åbent om lørdagen men åben til kl 19 om onsdagen?
banditten2011 skriver: der ligger en i hvidovre men de har ikk åbent om lørdagen men åben til kl 19 om onsdagen?
Ja det så jeg godt, men han er kun hjemme hver 3 weekend, så det passer rigtig dårligt. så det skal helst være på Lørdag.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Scanningsklinikken eller Scanningsjordemoderen
takker, vil prøve & ringe imorgen
Sophia'smor skriver: Ja det så jeg godt, men han er kun hjemme hver 3 weekend, så det passer rigtig dårligt. så det skal helst være på Lørdag.
http://www.ultralydklinikken.dk/tlf.php prøv her der kan man se hvornår der er tider
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128