Nu er det vidst på tide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

nahoje

Jeg har prøvet det når jeg har hostet eller nyst. Men der er jo også et stort pres på blæren. Men jo det ville være godt at få lavet de knibeøvelser. Men håber og tror da også at det ikke sker mere, når man ikke er gravid længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

ja, det er sgu ikke heldigt håber det var i netto... det er vist ikke tilladt at tisse på gulvet i de andre butikker

Det er nok bedst du kommer i gang! sæt reminderen herinde til at bimle dig ned.. så husker du det i det mindste når du er online

Det var i Ide møbler

Ja det har jeg faktisk osse overvejet. Kunne godt være jeg skulle gøre alvor af det.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Jeg har prøvet det når jeg har hostet eller nyst. Men der er jo også et stort pres på blæren. Men jo det ville være godt at få lavet de knibeøvelser. Men håber og tror da også at det ikke sker mere, når man ikke er gravid længere.

Hmm min søn er 1 år gammel

Anmeld

14. juni 2011

karina1980

Anonym skriver:

At jeg kommer i gang med de knibeøvelser... Har lige tisset i bukserne fordi sønnen gjorde noget sjovt som jeg kom til at grine af

Andre der har prøvet det?

det har jeg også prøvet  det var dog i min egen have, da jeg skulle prøve ungernes trampolin første gang.

men nu kan jeg sagtens hoppe løs på den, uden problemer, men jeg gik også i intensiv træning og manden er vældig glad for denne træning også

Anmeld

14. juni 2011

karina1980

Anonym skriver:

At jeg kommer i gang med de knibeøvelser... Har lige tisset i bukserne fordi sønnen gjorde noget sjovt som jeg kom til at grine af

Andre der har prøvet det?

det har jeg også prøvet  det var dog i min egen have, da jeg skulle prøve ungernes trampolin første gang.

men nu kan jeg sagtens hoppe løs på den, uden problemer, men jeg gik også i intensiv træning og manden er vældig glad for denne træning også

Anmeld

14. juni 2011

DenHeldige

MorTilJanuar skriver:

at bestille disse her http://www.lovejoy.dk/sexlegetoej-65/aeg-og-kugler-281/aeg-og-kugler-u-vibrator-586/teneo-duo-pink-sort-11632.html?q=kugler

Jeg har lige bestilt dem og er sikker på at de bliver et hit  har til ALLE de 6 dildo partys jeg har været ved fra lovejoy altid hørt om bækkenbundstræning med disse kugler 

Og selv inkontinensklinikkerne på sygehusene anbefaler disse.  Første og vigtigste skridt på vejen til at holde os piger/kvinder tørre. Så bare kom igang derude. I har alt at vinde  

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

Åh thank God, jeg er ikke den eneste!

Ja jeg tror faktisk også min mand ville synes det var en udmærket ide

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

DenHeldige skriver:

Og selv inkontinensklinikkerne på sygehusene anbefaler disse.  Første og vigtigste skridt på vejen til at holde os piger/kvinder tørre. Så bare kom igang derude. I har alt at vinde  

Hooold da op.. ja der kan man jo bare se 

Så er jeg da ekstra glad for at have bestilt dem

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

at bestille disse her http://www.lovejoy.dk/sexlegetoej-65/aeg-og-kugler-281/aeg-og-kugler-u-vibrator-586/teneo-duo-pink-sort-11632.html?q=kugler

Jeg har lige bestilt dem og er sikker på at de bliver et hit  har til ALLE de 6 dildo partys jeg har været ved fra lovejoy altid hørt om bækkenbundstræning med disse kugler 

Dem har jeg hørt om! Dem må jeg have fat i. Tak for linket!

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.