Dårlig periode i parforholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvad gør i, når i er inde i en periode med kæresten, hvor i skændes ofte? Vi har ellers haft det fabelagtigt længe, men den sidste uges tid har vi haft adskillige skænderier, hver gang over en mere åndssvag ting end den næste. Hver gang vi bliver gode venner igen taler vi om det og aftaler at sådan skal det ikke være, og ih oh åh hvor vi elsker hinanden.. Indtil næste skænderi.

Hvorfor tror i man får de perioder, og hvordan ville i løse dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvad gør i, når i er inde i en periode med kæresten, hvor i skændes ofte? Vi har ellers haft det fabelagtigt længe, men den sidste uges tid har vi haft adskillige skænderier, hver gang over en mere åndssvag ting end den næste. Hver gang vi bliver gode venner igen taler vi om det og aftaler at sådan skal det ikke være, og ih oh åh hvor vi elsker hinanden.. Indtil næste skænderi.

Det er blevet for meget hverdag.

Send ungerne på weekend og tag et kroophold helt alene...det gør underværker

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er blevet for meget hverdag.

Send ungerne på weekend og tag et kroophold helt alene...det gør underværker

Vi har ikke børn. Hehe. Vi har et barn på vej.. Vi har ikke råd til at tage ud og lave en romantisk weekend, pga flytning og self også pga den kommende familieforøgelse, der kræver en masse udstyr.. 

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Sætter mig ned og overvejer hvad jeg kan gøre anderledes, og slipper fokus på hvad han kan gøre. Og så gøre hvad jeg kan og være opmærksom samt gribe tingene lidt anderledes an. Måske give hinanden lidt mere luft en normalt - og frem for alt - får talt om det!

Det plejer at hjælpe her. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym skriver:

Vi har ikke børn. Hehe. Vi har et barn på vej.. Vi har ikke råd til at tage ud og lave en romantisk weekend, pga flytning og self også pga den kommende familieforøgelse, der kræver en masse udstyr.. 

Picnic i det grønne? Det behøver ikke være dyrt og er da hyggeligt. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sætter mig ned og overvejer hvad jeg kan gøre anderledes, og slipper fokus på hvad han kan gøre. Og så gøre hvad jeg kan og være opmærksom samt gribe tingene lidt anderledes an. Måske give hinanden lidt mere luft en normalt - og frem for alt - får talt om det!

Det plejer at hjælpe her. 

Jeg har tænkt på, om jeg skulle tage hjem til min mor et par dage og give ham lidt luft og mandetid. Vi er begge lidt asociale typer, forstået på den måde, at vi har det bedst med bare at være sammen med hinanden eller alene, vi har ikke den store omgangskreds. Jeg har ferie lige nu og han har ikke så mange timer i skolen + snart ferie, så har lidt tænkt på om vi mon går for meget op og ned af hinanden, om det er dér den ligger.. 

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

I kan jo også bare tage en weekend hvor I sætter fuld focus på hinanden...går nogle lange ture eller tager lidt på opdagelse...går hånd i hånd..laver en lille lækker ikke for dyr middag for to derhjemme, lav maden sammen, læg en madras på gulvet og sæt et par gode film på, lig i arm og hyg med hinanden.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg har tænkt på, om jeg skulle tage hjem til min mor et par dage og give ham lidt luft og mandetid. Vi er begge lidt asociale typer, forstået på den måde, at vi har det bedst med bare at være sammen med hinanden eller alene, vi har ikke den store omgangskreds. Jeg har ferie lige nu og han har ikke så mange timer i skolen + snart ferie, så har lidt tænkt på om vi mon går for meget op og ned af hinanden, om det er dér den ligger.. 

Det kan godt tænkes. Så tag da lidt væk og kom til at savne hinanden. Det er ganske sundt! Kunne godt lyde som om det er det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.