Jeg vil ikke være færdiguddannet, andre der har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Aves.

haft det sådan...de sidste par dage har jeg nærmest været helt deprimeret ved tanken...jeg vil ikke være færdig, jeg vil blive i den trygge verden, jeg ka slet ikek rumme uvisheden, hvad skal der ske nu...det var så dejligt at læse og nu er det bare slut. Jeg bliver nød til at læse videre, tror jeg.....hjææææælp, andre der har haft det sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

WantingBaby2012

Eva. skriver:

haft det sådan...de sidste par dage har jeg nærmest været helt deprimeret ved tanken...jeg vil ikke være færdig, jeg vil blive i den trygge verden, jeg ka slet ikek rumme uvisheden, hvad skal der ske nu...det var så dejligt at læse og nu er det bare slut. Jeg bliver nød til at læse videre, tror jeg.....hjææææælp, andre der har haft det sådan..

Jeg kan sagtens følge dig.. Er også færdigudlært her d. 31/7 efter 4 år ... Og måske er det muligt at jeg kan overtage et barselsvikariat for en anden på min nuværende arbejdsplads, men lige meget hvad, så skal man jo ud og søge alligevel.. 

Man ved jo kun hvad man har, og ikke hvad man får... Og det er nok det der gør det hele så skræmmende... 

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

WantingBaby2011 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig.. Er også færdigudlært her d. 31/7 efter 4 år ... Og måske er det muligt at jeg kan overtage et barselsvikariat for en anden på min nuværende arbejdsplads, men lige meget hvad, så skal man jo ud og søge alligevel.. 

Man ved jo kun hvad man har, og ikke hvad man får... Og det er nok det der gør det hele så skræmmende... 

Det er bare SÅ dejligt at læse, trygt og med de bedste betingelser...og ikke mindst indtægt...jeg har også været i gang i 4 år..

Anmeld

14. juni 2011

WantingBaby2012

Eva. skriver:

Det er bare SÅ dejligt at læse, trygt og med de bedste betingelser...og ikke mindst indtægt...jeg har også været i gang i 4 år..

Jeg vil sige.. Det eneste jeg glæder mig til, er at få en større indtægt! 

Men ja, der er en vis tryghed ved det vante... Og sådan har jeg det faktisk i alle situationer... Selv tanken om, at jeg en dag vil blive til "mor", skræmmer mig da også sommetider... Men heldigvis ikke nok, til at jeg ville droppe det, eller undvære det!! 

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Hvorfor læser du så ikke bare videre??  Min bror læste til han var 30! I både DK, Norge og på Malta.

Anmeld

14. juni 2011

Caroline86

Jeg har det på PRÆCIS samme måde! det er alt for uhyggeligt med den der virkelige verden

Jeg har så, heldigvis, lige fået at vide i dag at jeg er blevet optaget på min overbygning (YAAAY), så jeg er sikret 1½ år mere

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Hvorfor læser du så ikke bare videre??  Min bror læste til han var 30! I både DK, Norge og på Malta.

Nu bliver jeg så 37 år næste gang... og det jeg allerhelst vil læse videre til det kræver nogle års erhvervserfaring...men det er da ikke utænkeligtb at jeg finder på noget..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde! det er alt for uhyggeligt med den der virkelige verden

Jeg har så, heldigvis, lige fået at vide i dag at jeg er blevet optaget på min overbygning (YAAAY), så jeg er sikret 1½ år mere

Hvor er du bare heldig.. tillykke..

Anmeld

14. juni 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Hvor er du bare heldig.. tillykke..

tak

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

WantingBaby2011 skriver:

Jeg vil sige.. Det eneste jeg glæder mig til, er at få en større indtægt! 

Men ja, der er en vis tryghed ved det vante... Og sådan har jeg det faktisk i alle situationer... Selv tanken om, at jeg en dag vil blive til "mor", skræmmer mig da også sommetider... Men heldigvis ikke nok, til at jeg ville droppe det, eller undvære det!! 

Nu er det sådan at man som enlig mor ikke får mere ud af at være uddannet og få et job...hvor sørgeligt det end er....det der tjenes ind det ene sted modregnes det andet...næste stop må være at finde en rig mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.