Pludselig symptomfri!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

CmarianN

Hej piger!!! Det er meget muligt jeg pisker en unødvendig stemning op i mit hoved. Er i dag 7+2 og er hen over de sidste 4 dages tid pludselig blevet symptomfri. Har ellers haft kvalme, overvældende træthed og hvad der ellers høre til...Jeg burde måske prise mig lykkelig i stedet for, at være urolig over at noget er galt...Har andre prøvet dette????Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Frøken J.

CmarianN skriver:

Hej piger!!! Det er meget muligt jeg pisker en unødvendig stemning op i mit hoved. Er i dag 7+2 og er hen over de sidste 4 dages tid pludselig blevet symptomfri. Har ellers haft kvalme, overvældende træthed og hvad der ellers høre til...Jeg burde måske prise mig lykkelig i stedet for, at være urolig over at noget er galt...Har andre prøvet dette????Knus

Ja, det prøvede jeg flere gange de første 12 uger, hvor jeg pludselig gik fra at mærke hele baduljen til intet at mærke. Og gik TOTALT i panik hver gang. Men nu er jeg 24+2 og min pige sparker i maven as we speak  

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

Dobbeltpost

Anmeld

14. juni 2011

CmarianN

Frøken J. skriver:

Ja, det prøvede jeg flere gange de første 12 uger, hvor jeg pludselig gik fra at mærke hele baduljen til intet at mærke. Og gik TOTALT i panik hver gang. Men nu er jeg 24+2 og min pige sparker i maven as we speak  

Okay, det gør mig da lidt mere rolig ;-)

Anmeld

14. juni 2011

mrsminimus

vil ikke gøre dig nervøs men sidst jeg oplevede det var det et skidt tegn for mig vores lille baby på 12 uger den gang var død men lægen på hospitalet fortale mig at hvis alle symtomer stopper og meget vigtig sagde han hvis ens bryster ikke var ømme skulle man kontakte dem så de kunne scanne efter liv men om det er rigtig i alle tilfælde ved jeg intet om... men syntes hvis du er nervøs så kontakt læge eller jordmor

Anmeld

14. juni 2011

Frøken J.

mrsminimus skriver:

vil ikke gøre dig nervøs men sidst jeg oplevede det var det et skidt tegn for mig vores lille baby på 12 uger den gang var død men lægen på hospitalet fortale mig at hvis alle symtomer stopper og meget vigtig sagde han hvis ens bryster ikke var ømme skulle man kontakte dem så de kunne scanne efter liv men om det er rigtig i alle tilfælde ved jeg intet om... men syntes hvis du er nervøs så kontakt læge eller jordmor

Det er bestemt absolut ikke rigtigt i alle tilfælde. Jeg oplevede, som skrevet, at alle mine symptomer forsvandt 100% - Også de ømme bryster, så jeg følte mig helt normal igen. Og er nu gravid i 25. uge Så ingen grund til at skabe panik! Kender også andre, som oplevede det samme. Bl.a. fra tråde jeg oprettede dengang  

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

jeg havde det præcis som du og jeg gik helt bag om dansen og frygter virkelig at det er helt galt.. men det der er sket er at jeg bare er begyndt at spise hver 2-3 time og derved er min kvalme forsvundet 

men frygten er der stadigvæk så forstår dig fuldt ud.. 

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg havde  også symptomfri dage i starten hvor det var værst med kvalme osv, og så kunne det komme tilbage som regn fra en skyfri himmel. Ja faktisk kunne det skifte på samme dag. Det er helt naturligt. 

Anmeld

14. juni 2011

mrsminimus

Nej tror også det er meget forskelligt men syntes da man skal snakke med nogen hvis man er urolig for det kan baby også mærke.. Ved som sagt heller ikke om det bare er noget lægen sagde men syntes da det passede på mig og kender føelsen af at være nervøs og så er tiden langtrukken.. Så det er ikke for at skabe panik men for at minde dig om du kan altid ringe til læge eller jordmor og snakke med dem hvis du er nervøs..

Anmeld

14. juni 2011

baby012

CmarianN skriver:

Ork ja .. 

MANGE gange.. jeg er nu nået til den 12. uge.. og jeg har prøvet det mange gange, dog først efter uge 8 hvor de pludselig forsvaldt i nogle dage.. 

men er du nervøs skal du bare gøre det samme som jeg gjorde, bed din læge om en tryghedsskanning så kan du selv se det bette hjerte slå.. og så er man rolig hele resten af den der periode hvor de forsvinder engang imellem. så det vil jeg klart råde dig til..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.