andre der har det sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

inpe

Sider her i uge 36, og har mens agtige smerter i lænden, og en stikken over skambenet, føler mig totalt udmattet, og føler at maven er ved at revne, hver gang lillepigen rørre på sig, syntes at det er temmeligt ubehageligt, og vil bare have hun melder sin ankomst snart.

Har ingen fornemmelse af at hun står fast, eller også er hun bare stor, for hun fylder helt vidt meget. puha, ved slet ikke hvordan jeg skal komme igennem de sidste uger, hvis hun ikke kommer førm tid.

inpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Sabina

inpe skriver:

Sider her i uge 36, og har mens agtige smerter i lænden, og en stikken over skambenet, føler mig totalt udmattet, og føler at maven er ved at revne, hver gang lillepigen rørre på sig, syntes at det er temmeligt ubehageligt, og vil bare have hun melder sin ankomst snart.

Har ingen fornemmelse af at hun står fast, eller også er hun bare stor, for hun fylder helt vidt meget. puha, ved slet ikke hvordan jeg skal komme igennem de sidste uger, hvis hun ikke kommer førm tid.

inpe

Jeg er i uge 37+2 og jeg har det på samme måde som dig. Det er så forfærdeligt. Vil også bare gerne snart have fødslen overstået ..

Anmeld

14. juni 2011

Saram

Pyha hvor kan jeg godt forstå dig. Har det dog ikke sådan mere, da jeg fødte min datter for 12 dage siden, men GUD hvor kan jeg huske den ventetid der.. Den er FORFÆRDELIG ! Og fødte i uge 41+0. Håber du ihvertfald ikke skal gå over tid.

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

14. juni 2011

inpe

tak for jeres svar, det lader til, at jeg må finder tålmodigheden frem og bare vente og vente, på at hun melder sin ankomst, men det ville være dejligt, at få det overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.