Sidste scanning inden ÆU torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

malenemusen

Så blev jeg lige scannet for sidste gang inden æggene skal tages ud torsdag.

Hold nu fast - men hun skød til at ca kunne få 17 ud!!!!  ikke noget at sige til at jeg føler lidt rumlen i maven  Det største måler allerede ca 21 og den mindste 15 - shit hvor er jeg spændt.

Jeg skal tage Suprefact istedet for Ovitrellen, bare for at være sikker på at jeg undgår overstimulering.

Kryds fingre for min første ægudtagning på torsdag - jeg er allerede små nervøs nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Putomanen

Hold da op, det er godt nok mange æg!!! Men fantastisk at du har produceret så mange, så håber jeg, at der er mange af dem, som er kvalitetsæg!!!

Og jeg vil  alt hvad jeg overhovedet kan på torsdag for, at det går rigtig godt!

Anmeld

14. juni 2011

Sofiedk

Krydser fingre for alting går godt

Anmeld

14. juni 2011

nielsen80

for at alt går vel, og en masse fine æg.

Anmeld

14. juni 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Så blev jeg lige scannet for sidste gang inden æggene skal tages ud torsdag.

Hold nu fast - men hun skød til at ca kunne få 17 ud!!!!  ikke noget at sige til at jeg føler lidt rumlen i maven  Det største måler allerede ca 21 og den mindste 15 - shit hvor er jeg spændt.

Jeg skal tage Suprefact istedet for Ovitrellen, bare for at være sikker på at jeg undgår overstimulering.

Kryds fingre for min første ægudtagning på torsdag - jeg er allerede små nervøs nu

WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!  HELD OG LYKKE SØDE!!!!!!  SENDER DIG EN MASSE BABYSTØV OG KRYDSER ALT JEG KAN!!!!!!  

LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.