Har en gang set en lille pige med lyserødt tøj, lege i vores have da jeg var ca. 7 år.. pludselig var hun væk.. :O
- For ca. 3 år siden skulle jeg ud og børste tænder, alle i huset var gået i seng, da jeg børster tænderne hører jeg noget der siger bang fra stuen.. Går derud, og så er det en skål der var faldet ned som altså havde stået MIDT på bordet inden!
- og så er der bare tit jeg føler der er noget osv.
Min mor kan ligesom komme i kontakt med de her gennem hendes drømme. Der med skålen, var det altså min oldefar der havde været død i 7 år, som var kommet for at se til os.. Min mor bad ham om at tage afsted fordi han skræmte min lillesøster og mig, og siden da havde der ikke været noget.. men for en sikkerheds skyld , sov jeg med lyset tændt om natten i 3 måneder haha 
- Der var også en gang hvor jeg sad på computeren, og så kigger jeg på min hund, som ligger på gulvet ved min seng.. Lige pludselig kigger hun op, og til den anden ende af værelset.. Så hopper hun pludselig op i min seng og begynder at gø. Men der var ingenting.. Det skal lige siges at da jeg boede i det værelse, inden jeg flyttede ind til værelset ved siden af igen.. Så kunne jeg kun sove om natten hvis jeg havde dynen over hovedet, fordi jeg følte at nogen kiggede på mig og at den person altså var i den ende af værelset , som vores hund kiggede på og gøede af den dag.
Min lillesøster har også gentagne gange hørt skridt i vores hus og oplevet at hendes computer gik ud..
Vågnede også engang hjemme ved min kæreste (ca. ½ år siden) af at der var noget meget koldt luft i hovedet på mig pludselig. Damn jeg blev bange!
Men om jeg tror på det? HELT SIKKERT!!
Anmeld