Fortæl om jeres oplevelser ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Tystys14

Jeg er ikke typen der tror på det overnaturlige, spøgelser, ånder osv. men alligevel kan jeg godt komme i tvivl nogle gange, kender i det?  

Jeg vil meget gerne hører nogle af jeres oplevelser, også selvom i ikke tror på div. ting, men derfor kan man jo godt havde oplevet noget man senere undre sig over.

Jeg havde nogle mærkelige oplevelser, dengang vi stadigvæk boede på stevns i det gamle hus. (fra 3-11år ca.)  Hver morgen når vi stod op var alle billederne hele vejen ned af gangen fra værelserne og ned af trappen skæve.  Og selvom vi hver morgen hang dem alle lige igen, skete det samme når vi stod op... selvom jeg ikke tror på ånder osv. så kan jeg altså godt få mylderkryp på hele kroppen når jeg tænker tilbage på det...  Da vi boede der sagde min mor altid, "det er bare oldemor der viser os hun stadigvæk holer øje med det hele" med latter i stemmen.  Dog har vi ikke kunne finde den rigtige forklaring på det.

Nogle der har prøvet eller oplever andre mærkelige ting, som i ikke kan finde en forklaring på. (Det kunne ske der var nogle her inde der kunne finde den for os. )

Skriv endelig, vil gerne hører.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Guldet

kigger lige med.. har ikke selv oplevet noget.. men synes det er spændende at høre om andres oplevelser..

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Åhh for søren.. Hahah jeg tror fuld ud på det, og har oplevet sindssygt mange ting!

Da jeg boede hjemme ved min mor, oplevede jeg at min dyne blev revet af mig en nat, at der var en der tog på min skulder om natten, at der føltes lige som om at der var en der hoppede op i sengen om natten..

En dag da jeg stod i badet var der et hoved der dukkede op i døråbningen.... kunne ikk se ansigtet da jeg stod i brusekabinen hvor der er det der "gennemsigtige" agtige noget foran så man kan se ud men ikk rigtig se hvad det er...

Min mor oplever også ting, og hun troede ikk rigtig på det dengang men er ved at blive overbevist nu... Hun oplevede engang da jeg var på weekend hos min far at der var en kæmpe bøtte med perler der røg på gulvet inde på mit værelse selvom hun ikk var derinde... Og hvis hun blunder på sofaen er der nogengange nogle der "puster" hende i hovedet og siger hendes navn...

Da jeg flyttede sammen med min kæreste boede vi i en lejlighed.. Der var kun 3 lejligheder i vores opgang.. Vi havde et kælderrum hver, og længst inde i kælderen var der opvaskemaskine og tørretumbler.. På vores kælderrumsdør var der et skilt hvor der stod "Klinikken".. Great tænkte jeg til at starte med.. Men har altid haft dårlige følelser når jeg var dernede... Har aldrig vasket tøj dernede det fik min kæreste lov til.. Kunne ikk være dernede alene og og mit hjerte hamrede løs hver gang jeg var dernede med nogen...

Min kæreste indrømmede efter vi flyttede at han også havde nogle mærkelige følelser når han var dernede og han tror heller ikk helt på det...

Her i den nye har jeg ikk rigtig oplevet så meget... Ikk andet end at jeg føler mig overvåget rimelig tit... Og der er nogen banken engang imellem på væggene...

Anmeld

14. juni 2011

Tystys14

Mettefpigen skriver:

Åhh for søren.. Hahah jeg tror fuld ud på det, og har oplevet sindssygt mange ting!

Da jeg boede hjemme ved min mor, oplevede jeg at min dyne blev revet af mig en nat, at der var en der tog på min skulder om natten, at der føltes lige som om at der var en der hoppede op i sengen om natten..

En dag da jeg stod i badet var der et hoved der dukkede op i døråbningen.... kunne ikk se ansigtet da jeg stod i brusekabinen hvor der er det der "gennemsigtige" agtige noget foran så man kan se ud men ikk rigtig se hvad det er...

Min mor oplever også ting, og hun troede ikk rigtig på det dengang men er ved at blive overbevist nu... Hun oplevede engang da jeg var på weekend hos min far at der var en kæmpe bøtte med perler der røg på gulvet inde på mit værelse selvom hun ikk var derinde... Og hvis hun blunder på sofaen er der nogengange nogle der "puster" hende i hovedet og siger hendes navn...

Da jeg flyttede sammen med min kæreste boede vi i en lejlighed.. Der var kun 3 lejligheder i vores opgang.. Vi havde et kælderrum hver, og længst inde i kælderen var der opvaskemaskine og tørretumbler.. På vores kælderrumsdør var der et skilt hvor der stod "Klinikken".. Great tænkte jeg til at starte med.. Men har altid haft dårlige følelser når jeg var dernede... Har aldrig vasket tøj dernede det fik min kæreste lov til.. Kunne ikk være dernede alene og og mit hjerte hamrede løs hver gang jeg var dernede med nogen...

Min kæreste indrømmede efter vi flyttede at han også havde nogle mærkelige følelser når han var dernede og han tror heller ikk helt på det...

Her i den nye har jeg ikk rigtig oplevet så meget... Ikk andet end at jeg føler mig overvåget rimelig tit... Og der er nogen banken engang imellem på væggene...

SHIT så havde jeg også troet fuldt og fast ¨på det hvis det var mig...

Du må havde en eller anden evne til at tiltrække sådan nogle ting så.  "Snyd", har altid sagt at sker der andet omkring mig, så vil jeg nok også tro lidt mere på det hele.

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nikita Victoria skriver:

Jeg er ikke typen der tror på det overnaturlige, spøgelser, ånder osv. men alligevel kan jeg godt komme i tvivl nogle gange, kender i det?  

Jeg vil meget gerne hører nogle af jeres oplevelser, også selvom i ikke tror på div. ting, men derfor kan man jo godt havde oplevet noget man senere undre sig over.

Jeg havde nogle mærkelige oplevelser, dengang vi stadigvæk boede på stevns i det gamle hus. (fra 3-11år ca.)  Hver morgen når vi stod op var alle billederne hele vejen ned af gangen fra værelserne og ned af trappen skæve.  Og selvom vi hver morgen hang dem alle lige igen, skete det samme når vi stod op... selvom jeg ikke tror på ånder osv. så kan jeg altså godt få mylderkryp på hele kroppen når jeg tænker tilbage på det...  Da vi boede der sagde min mor altid, "det er bare oldemor der viser os hun stadigvæk holer øje med det hele" med latter i stemmen.  Dog har vi ikke kunne finde den rigtige forklaring på det.

Nogle der har prøvet eller oplever andre mærkelige ting, som i ikke kan finde en forklaring på. (Det kunne ske der var nogle her inde der kunne finde den for os. )

Skriv endelig, vil gerne hører.

Jeg har flere gange oplevet mærkelige ting. Også selv om jeg er dybt skeptisk over for "det overnaturlige" eller hvad man nu skal kalde det.

Jeg har oplevet som barn, at høre skuffer og skabe åbne og lukke i min mosters køkken. Der var ikke et øje derude da jeg kiggede ind (huset var meget hjemsøgt ifølge andre beretninger)

Jeg har oplevet som teen, at høre døre og vinduer smække og nogen som gik på trapperne om natten der hvor min veninde dengang. Der var ikke nogen i huset ud over mig og hende, og vi var begge i stue og soveværelse. Om natten når jeg gik ud og tjekkede, var der ikke nogen vågne i huset.

Jeg har engang hos en veninde oplevet en stor smedejerns lysekrone begynde at svinge frem og tilbage i ret voldsom fart i forhold til, at vi sad lige under den. Ingen blæst kom ind i lejligheden, og den var jo mega tung. Der var ikke nogen overbo som hoppede eller dansede så den bevægede sig...

Det var det jeg lige kunne komme i tanke om pt. 

Anmeld

14. juni 2011

Tystys14

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har flere gange oplevet mærkelige ting. Også selv om jeg er dybt skeptisk over for "det overnaturlige" eller hvad man nu skal kalde det.

Jeg har oplevet som barn, at høre skuffer og skabe åbne og lukke i min mosters køkken. Der var ikke et øje derude da jeg kiggede ind (huset var meget hjemsøgt ifølge andre beretninger)

Jeg har oplevet som teen, at høre døre og vinduer smække og nogen som gik på trapperne om natten der hvor min veninde dengang. Der var ikke nogen i huset ud over mig og hende, og vi var begge i stue og soveværelse. Om natten når jeg gik ud og tjekkede, var der ikke nogen vågne i huset.

Jeg har engang hos en veninde oplevet en stor smedejerns lysekrone begynde at svinge frem og tilbage i ret voldsom fart i forhold til, at vi sad lige under den. Ingen blæst kom ind i lejligheden, og den var jo mega tung. Der var ikke nogen overbo som hoppede eller dansede så den bevægede sig...

Det var det jeg lige kunne komme i tanke om pt. 

Så hellere billeder der hænger skævt... puha, det ville jeg altså synes var uhyggeligt...

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nikita Victoria skriver:

Så hellere billeder der hænger skævt... puha, det ville jeg altså synes var uhyggeligt...

Jo for søren da!! Har også hørt et pigebarn græde på min højskole. Det var en gammel fattiggård, og der var flere - nye og gamle elever - som uafhængig af hinanden hørte barnegråd. 

Der var en del vandrehistorier, men den der holdt stik!

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

Har en gang set en lille pige med lyserødt tøj, lege i vores have da jeg var ca. 7 år.. pludselig var hun væk.. :O

- For ca. 3 år siden skulle jeg ud og børste tænder, alle i huset var gået i seng, da jeg børster tænderne hører jeg noget der siger bang fra stuen.. Går derud, og så er det en skål der var faldet ned som altså havde stået MIDT på bordet inden!  

- og så er der bare tit jeg føler der er noget osv. 

Min mor kan ligesom komme i kontakt med de her gennem hendes drømme. Der med skålen, var det altså min oldefar der havde været død i 7 år, som var kommet for at se til os.. Min mor bad ham om at tage afsted fordi han skræmte min lillesøster og mig, og siden da havde der ikke været noget.. men for en sikkerheds skyld , sov jeg med lyset tændt om natten i 3 måneder haha

- Der var også en gang hvor jeg sad på computeren, og så kigger jeg på min hund, som ligger på gulvet ved min seng.. Lige pludselig kigger hun op, og til den anden ende af værelset.. Så hopper hun pludselig op i min seng og begynder at gø. Men der var ingenting.. Det skal lige siges at da jeg boede i det værelse, inden jeg flyttede ind til værelset ved siden af igen.. Så kunne jeg kun sove om natten hvis jeg havde dynen over hovedet, fordi jeg følte at nogen kiggede på mig og at den person altså var i den ende af værelset , som vores hund kiggede på og gøede af den dag. 

Min lillesøster har også gentagne gange hørt skridt i vores hus og oplevet at hendes computer gik ud..

Vågnede også engang hjemme ved min kæreste (ca. ½ år siden) af at der var noget meget koldt luft i hovedet på mig pludselig. Damn jeg blev bange!

Men om jeg tror på det? HELT SIKKERT!!

Anmeld

14. juni 2011

Baby_girl2011

jeg tror fuldt ud på det..

da jeg som 15 årigede mistede min far ( selvmord) oplevede jeg tit at der var en der holder hånden på mine skulder og visker ting til mig i mit øre..

Da mig og min lille søster skulle op og se min far's grav før gang siden han blev begravet havde vi vores mor med og hun gik først hen til gravstedet og hun fortalte at hun mærkede en der holdte på hende til mig og min søster var kommet der hen.. hun sagede at det var som en der skubbede hende.. 

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Nikita Victoria skriver:

SHIT så havde jeg også troet fuldt og fast ¨på det hvis det var mig...

Du må havde en eller anden evne til at tiltrække sådan nogle ting så.  "Snyd", har altid sagt at sker der andet omkring mig, så vil jeg nok også tro lidt mere på det hele.

Det har jeg også.... Har en kammerat som kan "se" ånder... Og kender flere som kan mærke energier og sådan noget.. Og det er helt 100 at jeg har nogle energier som tiltrækker dem... Men det er fint nok, så længe det er nogle "gode" ånder... Haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.