Overvejer I når I lægger billeder ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Aves.

at disse faktisk kan ses af alle og googles osv...siden her er helt off. og det er efterhånden sket så mange gange at mennesker er kontaktet af journalister, citeret og tråde er hevet ud i andre fora....kan det virkelig stadig overraske at det sker?

Nå, men bare et stort spørgsmålstegn herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

-Sigrid-

Eva. skriver:

at disse faktisk kan ses af alle og googles osv...siden her er helt off. og det er efterhånden sket så mange gange at mennesker er kontaktet af journalister, citeret og tråde er hevet ud i andre fora....kan det virkelig stadig overraske at det sker?

Tænker tit det samme, og syntes at folk som brokker sig over at det de ligger på nettet, kan alle se, er lidt smånaive

Anmeld

14. juni 2011

2721

Ja, det gør jeg. Jeg tænker enormt meget over det, særligt at jeg ikke ønsker noget kan bruges i mod mig eller særligt min søn når han bliver ældre

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

-Sigrid- skriver:

Tænker tit det samme, og syntes at folk som brokker sig over at det de ligger på nettet, kan alle se, er lidt smånaive

Ja det kan jeg altså også tænke...

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Ja, det gør jeg. Jeg tænker enormt meget over det, særligt at jeg ikke ønsker noget kan bruges i mod mig eller særligt min søn når han bliver ældre

Præcis og derfor har jeg oprettet en del anonyme tråde...og skiftet navn og profil flere gange...

Anmeld

14. juni 2011

2721

Eva. skriver:

Præcis og derfor har jeg oprettet en del anonyme tråde...og skiftet navn og profil flere gange...

Har jeg også gjort.

Anmeld

14. juni 2011

betski

Jeg tænker rigtig meget over det. Også derfor der gik laaang tid før jeg satte et profil billede på min profil her på baby.dk Det har jeg så for en stund fjernet igen, ene og alene af den grund at jeg ikke vil kunne genkendes i perioder.

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Ja, det tænker jeg meget på. Derfor er det også sjældent jeg lægger billeder ud af Johanna. Jeg har det fint med at have billede på min profil. Jeg kan også godt lide at se hvem I andre er, men det stiller helt sikkert nogle krav til hvad jeg vil fortælle om herinde. Jeg siger ikke noget herinde, jeg ikke ville snakke om på åben gade, og viser ikke billeder, der udstiller mig eller andre på en måde som jeg ikke ville vise frem offentligt ellers.

Anmeld

14. juni 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

ja, tænker da over det.... helt sikkert.

men jeg er heldigvis ikke særlig spændende

heise

Anmeld

14. juni 2011

jydeinden

ja det tænker jeg over, for  der er sikkert visse meninger mv som man ikke ønsker delt med gud og hver mand, og dem holder man så for sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.