Apropos bryster - har I set denne konkurrence?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

betski

Og hvad synes I om den?

Copy/paste fra anden side:

VIND SILIKONEBRYSTER med ’CULT´
På mange diskoteker i hele landet (bl.a. i Slagelse, Næstved og Ringsted) vil der sommeren over køre CULTs Boobs for SHAKER events. Du kan altså få en gratis CULT SHAKER i baren, hvis du går op til DJ’en og viser ham dine boobs. Alle, der efterfølgende uploader et billede af sine bryster på Cults side, er med i konkurrencen om at vinde SILIKONEBRYSTER?

http://www.cult-party.com/ratemyboobs/splash

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Chalala85

duddi. skriver:

Og hvad synes I om den?
Copy/paste fra anden side:
VIND SILIKONEBRYSTER med ’CULT´
På mange diskoteker i hele landet (bl.a. i Slagelse, Næstved og Ringsted) vil der sommeren over køre CULTs Boobs for SHAKER events. Du kan altså få en gratis CULT SHAKER i baren, hvis du går op til DJ’en og viser ham dine boobs. Alle, der efterfølgende uploader et billede af sine bryster på Cults side, er med i konkurrencen om at vinde SILIKONEBRYSTER?

Okay, det er langt ude

Anmeld

14. juni 2011

betski

Chalala85 skriver:

Okay, det er langt ude

Der skal normalt meget til at forage mig, men det synes jeg godt nok liiiige er groft nok

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Jeg synes det er helt ok...det vilde er da at der faktisk er en gruppe kvinder den henvender sog til og som er med på det..

Det kan slet ikke forarge mig...bare man ikke tvinges til det..

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

duddi. skriver:

Der skal normalt meget til at forage mig, men det synes jeg godt nok liiiige er groft nok

Jeg er helt enig... hvor mange unge naive piger der mon i mine øjne lokkes til at gøre noget utrolig dumt fordi de ikke tænker over konsekvensen på længere sigt...

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Chalala85 skriver:

Jeg er helt enig... hvor mange unge naive piger der mon i mine øjne lokkes til at gøre noget utrolig dumt fordi de ikke tænker over konsekvensen på længere sigt...

Ja, men hey...det er jo det der hører med til at være ung..at ,manøvre rundt i en verden af valg og fravalg...jeg kan sagtens komme på langt værre ting som unge kvinder gennem tiden og helt sikkert også i fremtiden er blevet lokket og presset ud i...det her er trods alt kontrolleret på en eller anden måde.

Men altså, der er jo nogle forældre som har et ansvar i forhold til at støtte om om de unge piger i deres evne til at sige til og fra..

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

Eva. skriver:

Ja, men hey...det er jo det der hører med til at være ung..at ,manøvre rundt i en verden af valg og fravalg...jeg kan sagtens komme på langt værre ting som unge kvinder gennem tiden og helt sikkert også i fremtiden er blevet lokket og presset ud i...det her er trods alt kontrolleret på en eller anden måde.

Men altså, der er jo nogle forældre som har et ansvar i forhold til at støtte om om de unge piger i deres evne til at sige til og fra..

Enig.. men derfor synes jeg stadig de er lige lovlig vildt..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Chalala85 skriver:

Enig.. men derfor synes jeg stadig de er lige lovlig vildt..

Men det er jo ikke tvang...ejheller tvang når unge piger er påd ating sider og mødes med gamle mænd feks...det her ville jeg så foretrække frem for så meget andet...det er jo alle de der dumme ting man skal igennem, på den ene eller anden måde.

Mig kan det slet ikek forarge...da jeg var ung var det miss wet t-shirt til byfester...tror som ikke engang man vandt noget videre..

Jeg har altid haft grimme bryster så har ikke været derude..

Anmeld

14. juni 2011

Chamomile

Jeg har endnu ikke fanget, om kvinderne kan nøjes med at vise brysterne i bh'en, eller om alt skal flashes?

Anmeld

14. juni 2011

Chalala85

Eva. skriver:

Men det er jo ikke tvang...ejheller tvang når unge piger er påd ating sider og mødes med gamle mænd feks...det her ville jeg så foretrække frem for så meget andet...det er jo alle de der dumme ting man skal igennem, på den ene eller anden måde.

Mig kan det slet ikek forarge...da jeg var ung var det miss wet t-shirt til byfester...tror som ikke engang man vandt noget videre..

Jeg har altid haft grimme bryster så har ikke været derude..

Nej jeg ved godt det ikke er tvang Men derfor synes jeg stadig det er en meget mærkelig konkurrence at lokke piger til at vise bryster for at vinde bryster...

Ja altså da jeg var yngre, der var der ikke miss wet t-shirt osv jeg var skam også på en masse dating sider...

Kan godt være jeg kommer for meget fra landet ( Greve )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.