ønsker til en dreng på 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Rosa

musse1 skriver:

åhh godt du lige kom med wheely bug, har i den store eller lille er lidt i tvilv hjvad vi skal vælge nemlig

Vi valgte den lille. Den kan han nemlig bruge med det samme. Så kan han få den store når han bliver 3, hvis det stadig har interesse. Vi bestilte 4 familier sammen fra en engelsk hjemmeside og fik dem for 375 inkl. porto mener jeg, og alle bestilte de små. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

musse1

Rosa skriver:

Vi valgte den lille. Den kan han nemlig bruge med det samme. Så kan han få den store når han bliver 3, hvis det stadig har interesse. Vi bestilte 4 familier sammen fra en engelsk hjemmeside og fik dem for 375 inkl. porto mener jeg, og alle bestilte de små. 

okay tak for svaret

Anmeld

15. juni 2011

K&S

Mi skriver:

Bobles er helt klart et hit herhjemme.

Eller vil jeg foreslå automoblox, de store. Jeg sælger dem i min shop www.stjerneleg.dk

Nu er det jo også sommer, så måske nogle legesager til haven, som babebassin, sandkasseting eller lign.

Hejsa

Kan Automoblox bruges af 1-årige?

Anmeld

15. juni 2011

Mi

K&S skriver:

Hejsa

Kan Automoblox bruges af 1-årige?

Der er ikke en masse små dele. Hjulene er ca 3 cm i diameter. Så det vil jeg mene at de kan. Men det skal være de store automoblox, mini modellerne er for små og egner sig bedst til børn i børnehavealderen.

Anmeld

15. juni 2011

K&S

Mi skriver:

Der er ikke en masse små dele. Hjulene er ca 3 cm i diameter. Så det vil jeg mene at de kan. Men det skal være de store automoblox, mini modellerne er for små og egner sig bedst til børn i børnehavealderen.

Tusind tak for svaret...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.