Update på besøg af sundhedsplejerske i dag(efter sygdom)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

signe.

HASSE HAVDE TAGET 500 GRAM PÅ!!!!!!!!!!

vægten siger nu 6700!!

Jeg havde ikke forventet noget, da han har haft kastet op, og nægtet mad i 5 dage (for cirka 3 uger siden), og så har han sku taget 500 gram på, hvor jeg havde troet han enten havde tabt sig eller i det mindste stået stille.. han plejer slet ikke at tage så "meget" på af gangen, og da slet ikke efter sygdom..

såe...

BARE ET JUBEL INDLÆG HERFRA!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Lone Jakobsen

altid super dejligt med et posetivt indlæg. dejligt at han overrasker på den måde

Anmeld

14. juni 2011

signe.

nutche skriver:

altid super dejligt med et posetivt indlæg. dejligt at han overrasker på den måde

jamen det var helt vildt uventet... pga den opkast han havde døjet med + han i forvejen ikke tager ret meget på af gangen.. hun stod også længe og justerede på vægten for at være HELT sikker, men jo den var god nok

Anmeld

14. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

vægten siger nu 6700!!

Jeg havde ikke forventet noget, da han har haft kastet op, og nægtet mad i 5 dage (for cirka 3 uger siden), og så har han sku taget 500 gram på, hvor jeg havde troet han enten havde tabt sig eller i det mindste stået stille.. han plejer slet ikke at tage så "meget" på af gangen, og da slet ikke efter sygdom..

såe...

Hasse, du er Madeleines forbillede!!!!

Anmeld

14. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Hasse, du er Madeleines forbillede!!!!

haha, det første gang nogen siger det! I hvert fald med vægten hihi.. vi er bare så super lettede... nu kan vi med helt ro i sjælen tage til svømning for FØRSTE gang i maven, uden og være bange for han brænder for meget krudt af

Anmeld

14. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

vægten siger nu 6700!!

såe...

Han er for sej, ham Hasse!

Anmeld

14. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Han er for sej, ham Hasse!

weeeeee, tak! vi er også ret stolte af ham i dag.. så han har både fået kage, lidt pizza stykker og mariekiks   

Anmeld

14. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

weeeeee, tak! vi er også ret stolte af ham i dag.. så han har både fået kage, lidt pizza stykker og mariekiks   

Kan jeg godt forstå, han ska da hygges om, når han sådan føre sig frem

Anmeld

14. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Kan jeg godt forstå, han ska da hygges om, når han sådan føre sig frem

lige præcis hihi

Anmeld

15. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

haha, det første gang nogen siger det! I hvert fald med vægten hihi.. vi er bare så super lettede... nu kan vi med helt ro i sjælen tage til svømning for FØRSTE gang i maven, uden og være bange for han brænder for meget krudt af

Jubii, svømmehallen er også bare mega sjov
Madeleine tog kun 120g på på denne måned, suk... men voksede så næsten 5cm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.