Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

SaNiNa

Nicklas har fået skoldkopper, men hvordan er det når de er væk en gang skal alt så vaskes for det er jo væsken fra blærerne som smitter?

Har i vasket alt af efterfølgene eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Nessie

Jg går ud fra at du mener tøj og sengetøj?

Ja, men ikke ud over det sædvanlige. Han havde tøjet på én gang, og så belv det smidt til vask. Sengetøj bliver alligevel skiftet hver uge, så jeg tænkte egentlig ikke så meget over det. Det bev bare vasket, efterhånden som det blev brugt

Anmeld

14. juni 2011

SaNiNa

Nessie skriver:

Jg går ud fra at du mener tøj og sengetøj?

Ja, men ikke ud over det sædvanlige. Han havde tøjet på én gang, og så belv det smidt til vask. Sengetøj bliver alligevel skiftet hver uge, så jeg tænkte egentlig ikke så meget over det. Det bev bare vasket, efterhånden som det blev brugt

Tænker også på hans autostol, legetæppe og vores tæpper inde i stuen.

Sengetøj bliver alligevel skiftet hver uge her og tøj har han kun på en gang

Anmeld

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ikke vasket fra mine to, da de havde det. Selvfølgelig blev tøjet og sengetøjet vasket som det plejer, men har ikke gjort noget udover det.

Anmeld

14. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Nej vi vaskede heller ikke mere end vi plejede. Det smitter jo ikke ham igen når han har haft det, og bakterierne kan ikke overleve længe på tæpper mv.

Det er væsken fra sårene der smitter ja, men det smitter her og nu, ikke når der er skorper på.

Anmeld

14. juni 2011

Nessie

Sanne og Nicklas skriver:

Tænker også på hans autostol, legetæppe og vores tæpper inde i stuen.

Sengetøj bliver alligevel skiftet hver uge her og tøj har han kun på en gang

Det gjorde jeg ikke, men han hang også på os hele tiden, og vi var kun ude at køre med ham en enkelt gang, og der var han pakket ind i tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.