Tarteletter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

MIWULA

Nu er det sån jeg har vildt lyst til og lave tarteletter til aftensmad men jeg har kun kyllingbryster også tænkte jeg på om man kan bruge dem til det eller om det skal være en hel kylling?? Jeg plejer og lave det med en hel kylling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Aves.

MIWULA skriver:

Nu er det sån jeg har vildt lyst til og lave tarteletter til aftensmad men jeg har kun kyllingbryster også tænkte jeg på om man kan bruge dem til det eller om det skal være en hel kylling?? Jeg plejer og lave det med en hel kylling.

Kan du sagtens.

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Det kan du sagtens. 

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

Eva. skriver:

Kan du sagtens.

okey men skal jeg så oz koge den kylling for at det blir sådan noget pille noget? hehe svært og forklare.

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

MIWULA skriver:

okey men skal jeg så oz koge den kylling for at det blir sådan noget pille noget? hehe svært og forklare.

Ja, du kan bare gøre det på samme måde så der er lidt væske...måske og en boullion....men jo ikke så længe det skal koge..

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

Eva. skriver:

Ja, du kan bare gøre det på samme måde så der er lidt væske...måske og en boullion....men jo ikke så længe det skal koge..

super jeg siger tusind tak for hjælpen

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

Når jeg laver tarteletfyld så bruger jeg tit brystfilet osv.. Sjælden jeg køber en høne og koger.. 

Anmeld

14. juni 2011

Frk Mig

Jeg plejer at købe en pose med kylling i strimler .. Det er så dejlig nemt ..

Anmeld

14. juni 2011

MIWULA

ihh hvor er i gode det kun mig der tror man kun han bruge en hel kylling haha har lært noget nyt idag. tak piger.

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

MIWULA skriver:

ihh hvor er i gode det kun mig der tror man kun han bruge en hel kylling haha har lært noget nyt idag. tak piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.