Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er det sån jeg har vildt lyst til og lave tarteletter til aftensmad men jeg har kun kyllingbryster også tænkte jeg på om man kan bruge dem til det eller om det skal være en hel kylling?? Jeg plejer og lave det med en hel kylling.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Nu er det sån jeg har vildt lyst til og lave tarteletter til aftensmad men jeg har kun kyllingbryster også tænkte jeg på om man kan bruge dem til det eller om det skal være en hel kylling?? Jeg plejer og lave det med en hel kylling.
Kan du sagtens.
Det kan du sagtens.
Eva. skriver: Kan du sagtens.
okey men skal jeg så oz koge den kylling for at det blir sådan noget pille noget? hehe svært og forklare.
MIWULA skriver: okey men skal jeg så oz koge den kylling for at det blir sådan noget pille noget? hehe svært og forklare.
Ja, du kan bare gøre det på samme måde så der er lidt væske...måske og en boullion....men jo ikke så længe det skal koge..
Eva. skriver: Ja, du kan bare gøre det på samme måde så der er lidt væske...måske og en boullion....men jo ikke så længe det skal koge..
super jeg siger tusind tak for hjælpen
Når jeg laver tarteletfyld så bruger jeg tit brystfilet osv.. Sjælden jeg køber en høne og koger..
Jeg plejer at købe en pose med kylling i strimler .. Det er så dejlig nemt ..
ihh hvor er i gode det kun mig der tror man kun han bruge en hel kylling haha har lært noget nyt idag. tak piger.
MIWULA skriver: ihh hvor er i gode det kun mig der tror man kun han bruge en hel kylling haha har lært noget nyt idag. tak piger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128