Er Jeres børn længere oppe i ferier og weekends??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mine børn er...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.440 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. november 2008

Honningblomst

Ved godt det sikkert er forskelligt alt efter alder...men bare svar sådan overordnet.
Mine børn holder weekend og ferier med mig og er derfor længere oppe og sover længere næste dag...og det nyder jeg rigtig meget.
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Honningblomst

- skriver:

Kan ikke svarer...

For mine på 3 og 1½ år er ikke nødvendigvis længere oppe i ferier og weekender..

Kun hvis vi er ude eller har gæster og lign..

Ellers holder vi fast i deres rytme.

Nu er det udfra man "bare" er hjemme og hygger med familien...det andet er jo ikke normen og kan derfor ikke bruges..

Anmeld

29. november 2008

Heidi.

Ja det er de da....

Anmeld

29. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Ja Sander på 5år er opp lenger i ferier og weekend, så hygger vi med film eller spill!!!Når det er fri ser Sander også på fjernsyn i sengen!!Lille Lucas holder ikke ud særlig mye lenger en kl19...

Anmeld

29. november 2008

fam.4xc

jeps det er de.... det hele blir taget noget mere afslappet i ferie/fridage...

Anmeld

29. november 2008

ekzunz

Ja - her er de længere oppe. Jeg sidder faktisk lige nu (kl. lidt over 21) og overvejer at hente dem op fra kælderen så de kan komme i seng. Men de sidder hos storebror og ser Lady og Vagabonden, såååå de får nok lige lov til at se den færdig inden de bliver puttet...

Anmeld

29. november 2008

Pia.

Ja mine tre børn er længere oppe i weekender og ferier...

Anmeld

29. november 2008

MorCamilla

Mikkel er ikke længere oppe i ferie eller weekender, som regl... Han bliver træt mellem 19 og 20, så der kommer han i seng.. Med mindre vi skal noget, så han har fået en sen middagslur, så kan han godt holde den kørende lidt længere...

Anmeld

29. november 2008

wamse

PiaR skriver:

Ja mine tre børn er længere oppe i weekender og ferier...

fuldstændig enig, både i antal børn og i at de får lov til at blive længere oppe

Anmeld

30. november 2008

Christinahr

Altsnå nu har vi som sådan ikke nogene sengetid, Aia kommer i seng når hun er træt og det er både i hverdage, weekender og ferier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.