hvordan bor i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Josephinesmor

er baer nysgerrig.. men hvordan er jeres indretning i hjemmet? er det top moderne? blandet nyt og gammelt elelr hvordan? kom gerne med billeder.. man kan altid få ny inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

2babygirls

Josephinesmor skriver:

er baer nysgerrig.. men hvordan er jeres indretning i hjemmet? er det top moderne? blandet nyt og gammelt elelr hvordan? kom gerne med billeder.. man kan altid få ny inspiration

Vi bor meget moderne, og så efter vi flyttede sidste år til en mega lille stue, har jeg ikke rigtig nogle pynteting. Vi har meget sort, hvidt og rødt i vores hjem..

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Josephinesmor skriver:

Vi bor meget blandet. Gammel sofa og nyt designbord eksempelvis. Jeg har ikke lige nogle billeder, men det kan jeg da måske sørge for. Vi bor med hvide vægge og meget minimalistisk. Vores hjem kan pakkes ned på få timer, og ser nok lidt tilfældigt ud 

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Vi bor meget blandet... Både gamle og nye ting... Ikke noget moderne på nogen måder... 

Anmeld

14. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

her hjemme har kæresten fået den ide og køre i, sort, hvid og røde farve, gerne højglans.. Det bliver også fedt når vi er færdige, men vi er kun igang med og købe lidt af gangen..

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

Josephinesmor skriver:

Hele vores lejlighed ligger i albumet på baby.dk, du kan bare kigge

Småt, men godt

Vi flytter selvfølgelig snart, men indretningen bliver noget aller det samme igen

Anmeld

14. juni 2011

Lou87

Meget modernet, men ikke sådan stilet..
Det er hvide afslappede møbler og ikke high tech sort højglans og sådan

Men ja ellers er det meget sort, hvidt og LILLA  Elsker lilla..

Her er da li et billede af det ene hjørne i stuen, fra da vi fik vores nye lilla sofa - i looove it
Og et fra et andet sted i stuen med vores selvmalede bogkasser
(ville bare pointere jeg godt ka li og lave noget selv, behøves ikk alt og være nyt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

NinaNymannMadsen

blandet.
nyt og gammelt. vi har ikke mange ting men det vi har brug for. mange af de ting vi har, har vi fået foræret da vi ikke hvade råd til at købe møbler selv da vi flyttede. men nu skal vi ha skiftet både sofaer og spisebord ud hvertfald da det er noget gammelt lort for at sige det lige ud.

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Josephinesmor skriver:

Der er vist nogle billeder inde på min profil

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

Dinna88

Jeg har ingen billeder, da min værelse ikke er som jeg ønsker det, da jeg stadig bor hjemme.

Men det der kendetegner min stil er mørke, gerne antikke møbler, romantik og hygge. Jeg synes top moderne hjem er skrækkelige, og jeg kan ikke føle mig hjemme i sådan et. Jeg har bl.a. en dragkiste der er malet blomster på, der er rigtig gammel. Så har jeg spejle med flotte kanter, en seng med flot stel og malerierne er hjemmemalede uden decideret motiv, bare en bestemt farve der går igen i et random mønster osv. 

Når jeg får eget hus skal jeg også have store gardiner, en sengehimmel, stukke i loftet osv. Elsker den afslappede, romantiske stil Og ja, så kan jeg ikke lide højglans.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.