Nogen med en opskrift på cupcakes/muffins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Ina33

Nicolinesmor170510 skriver:

Okay, tak for det.. Jeg vil begive mig ud i den store nye verden, og prøve mig frem.. Måske der kommer flere spørgsmål..

Gør der det, så skriver du bare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Bare mig..

Loppe skriver:

Gør der det, så skriver du bare..

Så nu er selve kagen lavet og i ovnen, men nu er jeg kommet til at lave frostingen inden kagerne er færdige, gør det noget eller?

Anmeld

14. juni 2011

Bare mig..

Tusind tak for hjælpen alle sammen..

Jeg har nogen blåbærkager i ovnen så nu venter jeg bare på de kan blive pyntet Sikke et arbejde, og en masse rengøring efter, men glæder mig meget til at pynte dem lige om fem minutter, eller når de er kolde

TAK!

Anmeld

14. juni 2011

Ina33

Så nu er selve kagen lavet og i ovnen, men nu er jeg kommet til at lave frostingen inden kagerne er færdige, gør det noget eller?

Nej det tror jeg ikke gør noget....

Smid lige et billede ind når de er færdige...

Hvilke muffins valgte du at bage?

Anmeld

14. juni 2011

Ina33

Loppe skriver:

Nej det tror jeg ikke gør noget....

Smid lige et billede ind når de er færdige...

Hvilke muffins valgte du at bage?

Ahhh jeg kan jo bare lukke øjnene op, blåbærkager... Uhmmm det lyder også super lækkert.

Anmeld

14. juni 2011

Bare mig..

Her er det færdige resultat...

Det er med blåbær..

Det der frosting, blev ikke som sådan stiv, men faldt sammen, lige som almindelig glassur, er det så fordi, at der er for meget væske i? Eller?

Hmm. Jeg er hamrende snottet, så jeg kan desværre intet selv smage, så jeg må bare håbe, at de smager godt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

Bare mig..

Loppe skriver:

Ahhh jeg kan jo bare lukke øjnene op, blåbærkager... Uhmmm det lyder også super lækkert.

Så er der to billeder, men se lige min kommentar dertil Det er den der frosting der driller mig..

Anmeld

14. juni 2011

Ina33

de er da blevet rigtig fine, men ja der er alt for meget mælk i din frosting...

Uhmm de smager garanteret rigtig godt....

Anmeld

14. juni 2011

Bare mig..

Loppe skriver:

de er da blevet rigtig fine, men ja der er alt for meget mælk i din frosting...

Uhmm de smager garanteret rigtig godt....

Jeg brugte virkelig ingen mælk.. under en halv dl.. Hmm, nå, men det ved jeg så til næste gang..

Altså min datter kunne i hvertfald godt lide dem Dagplejemoren fik lige 5 styks, så så må jeg hører hvad hun siger til dem på torsdag ..

Anmeld

14. juni 2011

Ina33

Jeg brugte virkelig ingen mælk.. under en halv dl.. Hmm, nå, men det ved jeg så til næste gang..

Altså min datter kunne i hvertfald godt lide dem Dagplejemoren fik lige 5 styks, så så må jeg hører hvad hun siger til dem på torsdag ..

Ja spændende hvad andre siger til dem..

Jeg glemte vist at sige til dig, at nogle gange putter jeg slet ikke mælk i, og nok højest 1 spsk., det var min fejl... Undskyld...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.