Puha kvalme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Alexander071106sMor

Jeg er pt i uge 11+4 (hedder det så uge 12, eller hvad??)

Jeg har døjet lidt med kvalme on/off, siden starten af graviditeten (tror jeg ). Men i dag er det da godt nok helt slemt.... Skal til samtale i A kassen i dag, da jeg desværre er uden job.... Men lige nu kan jeg da godt nok ikk overskue at skal køre 30 km for at komme til samtalen, heldigvis skal jeg først være der kl 13...

Men hold op hvor er jeg træt og uoplagt i dag med masser af kvamle...

Er der nogle af jer søde piger der har en kur mod kvalme???

Mange hilsner

Hende der er lidt skidt i dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

CamillaValby

ttcaroe@gmail.com skriver:

Jeg har døjet lidt med kvalme on/off, siden starten af graviditeten (tror jeg ). Men i dag er det da godt nok helt slemt.... Skal til samtale i A kassen i dag, da jeg desværre er uden job.... Men lige nu kan jeg da godt nok ikk overskue at skal køre 30 km for at komme til samtalen, heldigvis skal jeg først være der kl 13...

Mange hilsner

I DK kalder man det for uge 12. Jeg kalder det dog personligt 11

Min kvalme er først forsvundet for et par uger siden, og den kommer igen engang i mellem.
Det eneste der kunne hjælpe en smule ved mig det var at spise hveranden time, bare noget let det kan fx være noget frugt og grønt eller et par stykker knækbrød. Så hjælper du kroppen med at holde sig i balance og holde dit blodsukker stabilt.

Tillykke med den lille i maven

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

ttcaroe@gmail.com skriver:

Mange hilsner

Puha og det er bestemt ikke sjovt at have kvalme... Jeg har døjet med det siden et par uger efter jeg testet positivt... Jeg er nu 25+1 og bøvler stadig med kvalme og opkast... I forskellige grader hver dag.. Det er hårdt, når man har en datter i forvejen, hun har klaret det i stiv arm, og virkelig været god til at nusse om sin mor, trods det at hun er 2 ½ år om ikke så lang tid... 

Jeg har prøvet piller, stikpiller, Seaband, akupunktur og går stadig til det, og synes ikke det virker på nogen måder endnu... 

Med den første var det nøjagtig det samme jeg døjede med helt frem til fødslen... 

Det med at køre bil, er heller ikke min stærke side.. Har altid poser med, for stort set hver gang knækker jeg mig under køreturen... 

Så glæder mig enormt meget til jeg går i fødsel og kan se en ende på det... Det er det hele værd i sidste ende... 

Måske du skulle prøve med noget akupunktur og se om det hjælper? Eller spise mange små måltider i løbet af dagen... 

Jeg prøver at spise noget hver dag, og i få tilfælde bliver det i maven, men ellers ikke... 

Jeg kan spise i ro og mag fra om eftermiddagen og hele aften med, så det er herligt, og der bliver ædt igennem... 

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Jeg prøvede at lave ingefær the, en dag hvor jeg bare lå på sofaen med poser, der hele tiden blev fyldt

Det virkede faktisk! Rev frisk ingefær i noget kogt vand. Men der er vist noget med, at man ikke må få for meget ingefær, så det er ikke noget man kan gøre flere gange om dagen.

Anmeld

14. juni 2011

Alexander071106sMor

Jeg spiser også lidt hver anden time, alt muligt frugt, og rugbrød, pitabrød eller andet til frokost..

Det er også lidt irreterende sådan at have de her dage, hvor jeg bare er så uoplagt, vi har en dreng på 4½ i forvejen, heldigvis er han rigtig sød og forstående, men samvittigheden nager nu alligevel lidt en gang imellem over jeg ikk lige har overskuddet til ham..

Må prøve det der ingefær, det er bare de der knolde, man køber i supermarkedet? Hvor meget skal man have i sådan en kop?

Ang. akupunktur, er jeg simpelthen så skrækslagen for nåle, så jeg tror jeg springer over det i første omgang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.