Er dette normalt?? Lidt bekymret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Klara

Hej alle!

Håber det er nogen der kan svare for jeg er ved at være lidt bekymret er i uge 12+2 nu, de første uger i graviditeten havde jeg meget kvalme, træthed og rigtig oppustet mave osv. man kunne virkelig mærke at det var noget anderledes ved kroppen. Men nu de sidste 14 dage har alt det aftaget, synes min mave er mindre end tidligere og føler mig precis som før jeg blev gravid..

Kan dette være normalt??  Nogen som oplevt det samme? Jeg ved jo godt at de værste besvær plejer at aftage, men regnede med at man stadig ville føle sig gravid på en eller anden måde..

Skal til nf på fredag så der får jeg jo afklaring, men synes det er riiiigtig langt til fredag lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Nessie

Klara skriver:

Hej alle!

Håber det er nogen der kan svare for jeg er ved at være lidt bekymret er i uge 12+2 nu, de første uger i graviditeten havde jeg meget kvalme, træthed og rigtig oppustet mave osv. man kunne virkelig mærke at det var noget anderledes ved kroppen. Men nu de sidste 14 dage har alt det aftaget, synes min mave er mindre end tidligere og føler mig precis som før jeg blev gravid..

Kan dette være normalt??  Nogen som oplevt det samme? Jeg ved jo godt at de værste besvær plejer at aftage, men regnede med at man stadig ville føle sig gravid på en eller anden måde..

Skal til nf på fredag så der får jeg jo afklaring, men synes det er riiiigtig langt til fredag lige nu!

Hvis du føler at der er noget galt, synes jeg du skal ringe til lægen med det samme.

Men det er jo også meget normalt at kroppen ændrer sig i løbet af graviditeten, og kvalmen aftager jo heldigvis for de fleste inden uge 12.

Men igen, hvis du er det mindste bekymret, så skynd dig at ringe til lægen

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Klara skriver:

Hej alle!

Ja..det er helt normalt...du er på vej ind i andet trimester, og så aftager de fleste graviditetsymptomer normalt, og mange får en periode, hvor man slet ikke føler sig spor gravid 
Så bare rolig...jeg er sikker på at når du kommer til NF, så vil du opdage at spiren har det fint...og det har du helt sikkert også.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

Madam Blå

Jeg tror det er helt normalt Både at symptomerne aftager, men også at man så bliver nervøs.

Det blev jeg selv. Jeg havde det så dårligt i starten, og pludselig fik jeg det bedre.. Kunne helt glemme at jeg var gravid, fordi jeg ikke rigtig havde nogle gener. Og min første tanke var, shit nu er jeg ikke gravid mere.. Men jojo - det er jeg altså

Nyd at du slipper for kvalmen og glæd til til NF. Det er så skønt at se sin lille baby på skærmen

Anmeld

14. juni 2011

Klara

Tusen tak for hurtige svar  føler mig lidt roligere nu!

Synes det virker lidt hysterisk at ringe til lægen når intet sket andet end at jeg har det rigtig godt  
Så er det super at man kan få nogen svar her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.