Troede ikke på det.. men nu er der beviser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja endnu et indlæg om en kæreste som viser sig ikke at være så loyal som man gik og håbede 

Jeg har al den tid vi har været sammen været meget jaloux, men jeg har arbejdet meget med det og det er blevet meget bedre. og efter vi gerne ville have børn sammen, så har jeg været sikker på at det skulle være os to.

Men så idag da jeg går ind på min facebook profil er der er brev fra en, min kæreste har gået i klasse med for et par måneder siden. hun skriver at min kæreste har tilbudt at være sammen med hende og hendes mand hvis han havde lyst, ellers kunne de også godt arrangerer noget uden, hun har valgt at droppe kontakten med min kæreste, da hun ikke var interesseret i at miste hendes mand. 

Min mave slog en knude og jeg har det nu enormt skidt, jeg troede ikke han kunne finde på det. 

det skal lige siges at der før har løbet rygter, om at han skulle have været sammen med en anden, der hvor vi boede før, men det har han sagt ikke passer. og jeg troede på ham.

men nu ved jeg ikke hvad jeg tænke eller tro. Jeg kan slet ikke lade være med at tænke på om hun er den eneste der har fået dette tilbud og om han har holdt sig på måtten.

Min kæreste har altid været omsværmet af piger, hvilket også har været grunden til min jalouxi, og han har næsten kun pige venner. det har været svært at han havde så mange pige venner, men jeg har lært at accepterer det. men nu sidder jeg og bliver bange for hvilken slags venner de er. 

jeg har tænkt mig at konfronterer ham med det når han kommer hjem idag, jeg er bare enormt nervøs, over hvordan jeg skal klare det, han er god til at få det hele vendt over på mig, når der er noget vi skal snakke om. 

jeg søger lidt råd til hvordan jeg kan tage dette op, også uden at han farer ud af døren med det samme.

Mange hilsner en meget trist og forvirret person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym

Hmm det er svært, men er livet ikke for kort til at gå og tvivle?

Hvis du hele tiden skal tænke over, når han kommer hjem og det er rigtig det han siger, så bliver man sgu bare diprimeret og sur og ked a fdet og det er livet sku for kort til.

Min mand er også god til at få vendt situationen over på mig, det må vidst være en mande ting, men så sier jeg bare, Hallo, nu det dig vi snakker om, så kan vi tage mig bagefter, og hver gang han begynder på noget med mig, så beder jeg ham holder sig til emne, så kan vi tage det andet bagefter. Ved ikke om det kunne hjælpe dig`?

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

Ano 2.

Øv, jeg føler med dig.

Hvis det var mig i din situation, så ville jeg give ham en mulighed for at forklare sig. Men mere end jeg ville lytte til hans ord, så ville jeg tolke og aflæse ham alt hvad jeg kunne, se efter alle tegn på, om han er ærlig eller virker usikker og undskyldende, vred eller opblusset.

Jeg ved ikke hvem der har ret, og hvem du kan stole på.
Men hvis man skal bruge et helt liv på at tvivle og være bange og usikker. Så ender det i sidste ende med, at være rigtig skidt og skadeligt for dit eget selvværd.

Det er intet forhold værd, hvis man "mister sig selv" for den anden.

Jeg tror, hvis det var mig, at dette ville være dråben, der gjorde, at jeg ikke længere kunne finde noget at bevare min tillid til ham.
Hvor svært og hvor ondt det end gør, så tror jeg - tror jeg - at jeg ville se at komme videre. Finde roen i mig selv. Og en dag, engang, finde mig en ny mand, som ikke gav mig grund til at tvivle og blive utryg!

Jeg håber det bedste for dig....hvad end det er at få snakket tingene ud sammen, og blive sammen, eller om du ikke længere kan holde ud, at skulle gå og være bange for, hvad han kan finde på bag din ryg.

Gid man altid var sikret, at være tryg og lykkelig, når man var i et fast forhold! Sådan burde det være. Men sådan er det desværre ikke altid. Men der findes gode, anstændige, tro mænd...derude!

Anmeld

14. juni 2011

CamillaValby

Altså jeg vil starte med at sige som ano 2. siger hvorfor gå og tvivle hele tiden, også enda for børn med ham hvis det viser sig han er utro så er han slet ikke værdig til at være sammen med dig. Hader simpelhen folk der er utro

MEN jeg ville nok passe på med hvad folk siger, kvinder kan være så slemme når det kommer til sådan noget, folk kan finde på at skrive hvad som helst. Ikke at jeg beskylder hende for dette, men bare vær forsigtig. Hvis du har den mistanke så ville jeg personligt grave dybere, for tænk nu hvis der ikke var en dyt i det.

Du får lige et kæmpe

Anmeld

14. juni 2011

Vingummien

CamillaValby skriver:

MEN jeg ville nok passe på med hvad folk siger, kvinder kan være så slemme når det kommer til sådan noget, folk kan finde på at skrive hvad som helst. Ikke at jeg beskylder hende for dette, men bare vær forsigtig. Hvis du har den mistanke så ville jeg personligt grave dybere, for tænk nu hvis der ikke var en dyt i det.

Anmeld

14. juni 2011

Turtles

Øv altså sikke nogen møg
Du får lige en

Mit eneste råd til dig er: Lyt til dig selv og din intuition!!
Jeg har desværre selv været i et forhold alt for længe fordi jeg ikke lyttede til min intuition, som sagde mig at der var noget helt galt..
Og det var der!! Han var mig utro MEGET!! Og mange viste det.. Undtagen jeg, men jeg fornemmet at der var noget galt, kunne bare ikke finde ud af hvad det var.
Og det der med at man går og tvivler på hvad laver han, hvor er han osv, det er lige til et mavesår.

Så lyt til dig selv, og spørg om du kan leve med den usikkerhed?

Ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er rigtig glad for jeres svar, og jo livet er for kort til at gå og tvivle hele tiden, og det ønsker jeg heller ikke.

sagen er bare den at mens vi havde det godt og der ikke var nogen usikkerhed blev jeg gravid, og jeg ønsker ikke at være ene mor. derfor vil jeg lade ham forklare.

og så har jeg tænkt mig at sætte nogle regler for ham og alle hans piger, ind til han har fået opbygget min tillid igen. hvis ikke han går med til dette, så må jeg se i øjnene at det ikke er ham, som jeg skal leve med. Men har besluttet at give ham en chance hvis han er villig til at kæmpe. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

Vil du virkelig byde dig selv og dit kommende barn at leve et liv med en mand der gør sådan?

Det kan godt være du ikke vil være enlig mor,men vil du være hende som sidder hjemme og lader som om hun ikke ved det som alle andre snakker om.

Hvor er respekten for dig selv henne?

Du får lige et krma med på vejen,og kom så ind i kampen kvinde.Du er meget mere værd.!

Anmeld

16. juni 2011

charley-pigen

hey, det er lige min situation for 5 år siden. min kæreste var mig utro. MEGET! det var han i over et år før jeg fandt ud af det. det viste sig at alle vidste det, undtagen mig. for han havde noget skidt på alle som vidste det og det forhindrede dem i at sige det til mig. det var den værste tid i mit liv. for jeg elskede han så højt. men lyt til dig selv og din intution som der bliver skrevet. for et ordsprog siger : ingen røg uden ildebrand. og det ER sgu desværre sandt.. min kæreste fik derefter halsbånd på i flere år og skulle konstant bevise sig selv. hvis jeg ikke elskede ham så højt ville jeg helt sikkert have smidt ham på porten. ku jeg gøre det om havde jeg nok sluttet det hele der. men det gjorde jeg ikke. vi er stadig sammen og han har ikke gjort noget siden. det er stadig svært at leve med det han har gjort somme tider og jeg hader mig selv lidt for at lade ham blive for det er totalt imod mine principper, desværre hører mit hjerte ikke efter, hehe.. men jeg har fået meget igen, vi har nu det bedste forhold man ku forestille sig og har et meget kærligt forhold og han støtter mig og gør alt for mig. jeg opmunterer dig ikke til at tilgive ham hvis det viser sig han er en nar, sys bare du skulle høre min historie som endte lidt anderledes end de fleste som har prøvet det med utroskab på trods af mine principper. knus fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.