Ja endnu et indlæg om en kæreste som viser sig ikke at være så loyal som man gik og håbede 
Jeg har al den tid vi har været sammen været meget jaloux, men jeg har arbejdet meget med det og det er blevet meget bedre. og efter vi gerne ville have børn sammen, så har jeg været sikker på at det skulle være os to.
Men så idag da jeg går ind på min facebook profil er der er brev fra en, min kæreste har gået i klasse med for et par måneder siden. hun skriver at min kæreste har tilbudt at være sammen med hende og hendes mand hvis han havde lyst, ellers kunne de også godt arrangerer noget uden, hun har valgt at droppe kontakten med min kæreste, da hun ikke var interesseret i at miste hendes mand.
Min mave slog en knude og jeg har det nu enormt skidt, jeg troede ikke han kunne finde på det.
det skal lige siges at der før har løbet rygter, om at han skulle have været sammen med en anden, der hvor vi boede før, men det har han sagt ikke passer. og jeg troede på ham.
men nu ved jeg ikke hvad jeg tænke eller tro. Jeg kan slet ikke lade være med at tænke på om hun er den eneste der har fået dette tilbud og om han har holdt sig på måtten.
Min kæreste har altid været omsværmet af piger, hvilket også har været grunden til min jalouxi, og han har næsten kun pige venner. det har været svært at han havde så mange pige venner, men jeg har lært at accepterer det. men nu sidder jeg og bliver bange for hvilken slags venner de er.
jeg har tænkt mig at konfronterer ham med det når han kommer hjem idag, jeg er bare enormt nervøs, over hvordan jeg skal klare det, han er god til at få det hele vendt over på mig, når der er noget vi skal snakke om.
jeg søger lidt råd til hvordan jeg kan tage dette op, også uden at han farer ud af døren med det samme.
Mange hilsner en meget trist og forvirret person