Begyndende fødsel??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej pigeeeeer!

Jeg er gravid 35+5 (holder mig lige anonym hvis det nu skulle være falsk alarm :-s )

igår var jeg hele dagen godt i gang med oprydning, støvsugning, tørren støv af, lægge tøj sammen, lægge tøj i skabe osvosvosv.. og siden jeg stoppede med det ved omkring 6 tiden, har min mave været HELT hård og spændt som ved plukveer. problemet er bare at den hårdhed ikke går væk  plus engang i mellem kommer en niven i mit bækken, dog kun når jeg går rundt, og jeg har ondt i ryggen (sikkert pga mit arbejde igår).... jeg har mærket liv osv som normalt, så jeg slog det bare hen og tænkte at efter en nats søvn ville den være fin igen.. men nu er jeg vågnet og stået op og maven er stadig hård. jeg har også mærket liv idag..

Kan det være en begyndende fødsel :-s fordi det sys jeg er lidt for tidligt derfor min bekymring.. eller er der nogen af jer der ved hvad det ellers kunne være ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mi

Du kan jo ringe til fg og hører dem ad. Jeg havde mange plukveer og det var sådan som du forklarer også selvom jeg hvilede.

Anmeld

14. juni 2011

foto på lærred

Håber det går i sig selv. Som du selv siger, er det måske lige tidligt nok. Jeg tænker at det måske er fordi du har overanstrængt dig for meget med alt det rengøring. Måske er det babys/kroppens måde at sige lidt fra. Har du en mand, så overlad det til ham det næste stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.