Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heza2410 skriver: Jeg har haft noget i tankerne men ved ikke om det kan lade sig gør .. Men altså kunne rigtig godt mig at der fandtes en apps til iPhone bruger af den her side .. Hvad synes i ??
Jeg har haft noget i tankerne men ved ikke om det kan lade sig gør .. Men altså kunne rigtig godt mig at der fandtes en apps til iPhone bruger af den her side .. Hvad synes i ??
det er der flere der har snakket om. men ved ikke om det kan lade sig gøre, men du kan jo evt skrive til Henrik og høre ham. men syns dog det skulle være en app som også kunne bruges til android
VI MANGLER EN APP..... Selvfølgelig skal vi ha sådan én
nettemor skriver: det er der flere der har snakket om. men ved ikke om det kan lade sig gøre, men du kan jo evt skrive til Henrik og høre ham. men syns dog det skulle være en app som også kunne bruges til android
Ja det kunne da være rart at får den på apps.. men prøver da at spørger Henrik så for vi at se hvad han vil sige .. det vil nok tage lang tid før de få lavet sådan en appss ..
Den har været oppe før, og det kommer til at koste noget at få lavet sådan en apps...
maria_wt skriver: VI MANGLER EN APP..... Selvfølgelig skal vi ha sådan én
Hehe ja nemliiig det skal vi da have
Mira0911 skriver: Den har været oppe før, og det kommer til at koste noget at få lavet sådan en apps...
ja tænkte nok at den nok har været op før men har ikk ku finde tråden så måtte lige spørger til selv .. og ja ingen tvivl om at det vil koste .. men det vil være de penge værd at få lavet en apps
Heza2410 skriver: ja tænkte nok at den nok har været op før men har ikk ku finde tråden så måtte lige spørger til selv .. og ja ingen tvivl om at det vil koste .. men det vil være de penge værd at få lavet en apps
Ja, mener Henrik har sagt nej til det... Hæng mig ikke op på det...
Den har været oppe før, den er vist for dyr og lave Og det betyder man som bruger skal betale for at bruge den på iphone, og personligt vil jeg gerne gøre det, men ved ikke om alle vil det....
Mira0911 skriver: Ja, mener Henrik har sagt nej til det... Hæng mig ikke op på det...
Nårh okaay ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128