Indlæggelse-Pasning-Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

onlyme

Hej

Må bare ud med det her nu.!

Min lillebror på 10 år blev i fredags hentet med udrykning, da han besvimede til en 40 års fødselsdag,. Hans pupiller var dobbel størelse, dækkede næsten hele øjet, og han blev lam i den ene side af kroppen i en tid..! Han har nu lagt på intersiv siden og lægerne har sagt vi ikke skal regne med han bliver udskrevet enden Onsdag-Torsdag måske længer kan ikke sige noget konkret da hans hjerte slår 1/3 del langsommer end det normalt skal,. Han har efterhånden besvimet en del gange og han er så forskrækket hver gang han vågner igen, Også græder han hele tiden. Åh jeg er så ked af det, og tænker enormt meget på ham,. Jeg kan næsten ikke overskue at tænke på det da vi selv har meget at tænke på nu der ikke er længe til min termin,. Jeg går sku og er bange for mobilen pludselig ringer og de fortæller en dårlig nyhed..! ( At hans hjerte svigtede ham ex ).

Nu kommer min mor så med min lillesøster på 9 år imorgen som jeg skal passe fordi hun er nød til at være ude hos ham, og hendes far ikke kan have hende, jeg er bare rigtig bange for at komme til at vise hende jeg er bange og nervøs for det påvirker jo også hende rigtig meget.

Ved i om sådan bekymring kan sætte en fødsel igang før tid, nu det fylder så meget, og bevæger mig så meget .?

33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mettefpigen

Det er jeg da ked af at høre.....

Ikk lige det man burde bekymre sig om når man går og er gravid... Men tror måske det er okay for din søster at være ked af det sammen med dig.. For din mor har nok været meget bekymret for din bror så det kan være at din søs har brug for at blive hørt på og være ked af det... (måske)

Men ved ikk rigtig det med babyen... Ved ikk om der er en risiko når du er så langt henne... Men det tror jeg ikk... Men du kan prøve at ringe til lægen og høre ad....

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

først... hvor er det flot at du tilbyder at passe din søster når du selv er så tæt på termin.

det er vigtigt at du er ærlig overfor din søster. fortæl hende at du er ked af det og bekymret for jeres bror. det er okay. hun må gerne se dig græde og være trist. det kan måske endda være en lettelse for hende at du sætter ord på.

med hensyn til din fødsel så ved jeg ikke hvor langt du er henne, men mener at have hørt at netop stærke oplevelser kan sætte gang i noget....men om det bare er en skrøne tør jeg ikke sige.

jeg håber virkelig at din bror snart bliver frisk igen, og at du får ro til at koncentrere dig om din forestående fødsel.

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Først får du lige et kram, og så en forhåndsundskyldning for et sammen presset indlæg men sidder på telefonen og kan ikke lave linje skift.. Din søster vil nok kun have godt af at se dig græde og se at det er helt iorden at være ked af det.. Det er sundt for børn at se hvordan men reagerer i en given situation.. Mht at sætte fødslen igang så har jeg en lillesøster der er født en måned efter vi måtte begrave først min farfar og dernæst min moster.. Hun kom 3 måneder før tid og lægerne mente at det var på grund af den stressfaktor som disse dødsfald gav min mor.. Jeg siger ikke at du føder før tid, men det vil være en rigtig god ide at være ekstra opmærksom i den her tid og også efter din bror bliver udskrevet og i forhåbentlig får afvide at der ikke er noget alvorligt..

Anmeld

14. juni 2011

Nessie

Det var da også forfærdeligt. Jeg håber snart de finder ud af hvad der er galt med din bror. Og nu er han jo på sygehuset, hvor de konstant holder øje med ham, så kan du slappe lidt af.

Dejligt at du har overskud til at passe din søster, og veg vil sige som de andre, at det er helt ok, at hun ser at du er bekymret og ked af det. Det kan være I begge har brug for en god tudetur, og så skal I bare gøre det.

God bedring med din bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.