Hej 
Må bare ud med det her nu.!
Min lillebror på 10 år blev i fredags hentet med udrykning, da han besvimede til en 40 års fødselsdag,. Hans pupiller var dobbel størelse, dækkede næsten hele øjet, og han blev lam i den ene side af kroppen i en tid..! Han har nu lagt på intersiv siden og lægerne har sagt vi ikke skal regne med han bliver udskrevet enden Onsdag-Torsdag måske længer kan ikke sige noget konkret da hans hjerte slår 1/3 del langsommer end det normalt skal,. Han har efterhånden besvimet en del gange og han er så forskrækket hver gang han vågner igen, Også græder han hele tiden. Åh jeg er så ked af det, og tænker enormt meget på ham,. Jeg kan næsten ikke overskue at tænke på det da vi selv har meget at tænke på nu der ikke er længe til min termin,. Jeg går sku og er bange for mobilen pludselig ringer og de fortæller en dårlig nyhed..! ( At hans hjerte svigtede ham ex ).
Nu kommer min mor så med min lillesøster på 9 år imorgen som jeg skal passe fordi hun er nød til at være ude hos ham, og hendes far ikke kan have hende, jeg er bare rigtig bange for at komme til at vise hende jeg er bange og nervøs for det påvirker jo også hende rigtig meget.
Ved i om sådan bekymring kan sætte en fødsel igang før tid, nu det fylder så meget, og bevæger mig så meget .?
33+3 
Anmeld