Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henriette1976 skriver: Hva skal du have for dem + poto?? Henriette
Hva skal du have for dem + poto??
Henriette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Hej vil gerne have 95 pp for dem. Ved ikke lige hvad Porto er da jeg ikke er hjemme før i morgen aften. Er som skrevet indlagt på sygehuset. Det er også mine hættetrøjer. Har muligvis også bukser men kan ikke se før i morgen
Hej vil gerne have 95 pp for dem. Ved ikke lige hvad Porto er da jeg ikke er hjemme før i morgen aften. Er som skrevet indlagt på sygehuset. Det er også mine hættetrøjer. Har muligvis også bukser men kan ikke se før i morgen
Det er ok.Du skriver bare hva du skal have for det hele med poto når du får tid.Godbedringen.
bullerbassen skriver: Hej vil gerne have 40 pp for dem begge 2 .
Hej vil gerne have 40 pp for dem begge 2 .
Ok men hvis du gider skrive et samle beløb for det du har + vise mig billeder af bukserne du har + pris med poto for det hele ville det være super dejligt.
Igen godbedringen.
Henriette1976 skriver: Ok men hvis du gider skrive et samle beløb for det du har + vise mig billeder af bukserne du har + pris med poto for det hele ville det være super dejligt. Igen godbedringen. Henriette
bullerbassen skriver: Det er i orden. Vender lige tilbage i morgen efter middag / aften når jeg er hjemme
Det er i orden. Vender lige tilbage i morgen efter middag / aften når jeg er hjemme
Super
Hej, jeg har også lidt drengetøj og sko til salg, det meste er nyt
du er velkommen til at komme med et bud, jeg vil gerne af med det
det ligger i mine annoncer under drengetøj fra str 8 år til 12 år.
hilsen tine
Hej, jeg har også lidt drengetøj og sko til salg, det meste er nyt du er velkommen til at komme med et bud, jeg vil gerne af med det det ligger i mine annoncer under drengetøj fra str 8 år til 12 år. hilsen tine
Takker.Har skrev til dig.
Hilsen Henriette
Henriette1976 skriver: Takker.Har skrev til dig. Hilsen Henriette
hej henriette. jeg har lige skrevet lidt priser på tøjet, ved ik om det er noget du kan bruge. k.h tine
BABYSOFIE skriver: hej henriette. jeg har lige skrevet lidt priser på tøjet, ved ik om det er noget du kan bruge. k.h tine
jo tak jeg har skrev privat til dig.
Ved ikk om du stadigvæk er interesseret - fandt et par pomdelux knickers ingen shorts desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128