Opgiver snart :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Er lige ano, da det er hemmeligt at vi er i gang med pb..

Men jeg opgiver snart mht ægløsning!!

Kan bare ikke finde ud af det, og når jeg så nogenlunde har styr på det, går det alligevel helt galt.

Min mens er kommet stort set reel mæssigt, dvs den 5 i hver md, men denne gang fik jeg det først den 8 juni. også er det jeg tænker hvad med min ægløsning - har den så også rykket sig eller hvad???

Håber der er nogen der lige kan svare mig, da jeg er helt forvirret nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen???

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Er lige ano, da det er hemmeligt at vi er i gang med pb..

Men jeg opgiver snart mht ægløsning!!

Kan bare ikke finde ud af det, og når jeg så nogenlunde har styr på det, går det alligevel helt galt.

Min mens er kommet stort set reel mæssigt, dvs den 5 i hver md, men denne gang fik jeg det først den 8 juni. også er det jeg tænker hvad med min ægløsning - har den så også rykket sig eller hvad???

Håber der er nogen der lige kan svare mig, da jeg er helt forvirret nu

hej jeg kender det godt, jeg har altid uregelmæssig menses, men vidste ca hvilken periode jeg havde ægløsning, så vi gjorde det at vi havde samleje hver anden dag da der åbenbart er større chance hvis man gør det hver anden dag og vupti så blev jeg gravid 

håber det var råd nok, det eneste jeg lige umidelbart kunne give

Anmeld

13. juni 2011

PernilleogDennis

Prøv evt at købe en ÆL test på apoteket hvis du er i tvivl ang din ægløsning, jeg kunne slet heller ikke finde ud af det, og hvornår jeg havde det og ikke havde, da min mens ikke var regelmessig overhovedet og jeg blev foreslået en sådan test.. Og første forsøg blev jeg gravid.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

hej jeg kender det godt, jeg har altid uregelmæssig menses, men vidste ca hvilken periode jeg havde ægløsning, så vi gjorde det at vi havde samleje hver anden dag da der åbenbart er større chance hvis man gør det hver anden dag og vupti så blev jeg gravid 

håber det var råd nok, det eneste jeg lige umidelbart kunne give

Ja jeg har også sådan nogenlunde vidst hvornår jeg havde æl, men nu hvor min mens har været forsinket, ved jeg ikke om min æl ligger på ca samme tidspunkt som de andre gange..

Håber du forstår - jeg kunne godt bruge dit svar!!

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Prøv evt at købe en ÆL test på apoteket hvis du er i tvivl ang din ægløsning, jeg kunne slet heller ikke finde ud af det, og hvornår jeg havde det og ikke havde, da min mens ikke var regelmessig overhovedet og jeg blev foreslået en sådan test.. Og første forsøg blev jeg gravid.

Ja det har jeg også tænkt på at gøre, men har bare ikke fået dem købt, da jeg har kunne regne mig frem til hvornår jeg ca skulle have æl, men min mens har jo været forsinket, så ved ikke om jeg kan regne med æl - altså om den ca ligger på same tid som sidst, eller om den også har rykket sig!?

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Ja jeg har også sådan nogenlunde vidst hvornår jeg havde æl, men nu hvor min mens har været forsinket, ved jeg ikke om min æl ligger på ca samme tidspunkt som de andre gange..

Håber du forstår - jeg kunne godt bruge dit svar!!

jeg forstår det udemærket godt, og ved hvor frustrende det kan være når man endelig er startet på projektet og man så gerne vil det her...

håber bare min den lille bliver inde i maven på mig denne her gang, er godt nok bange for at miste en gang mere

Anmeld

13. juni 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Ja det har jeg også tænkt på at gøre, men har bare ikke fået dem købt, da jeg har kunne regne mig frem til hvornår jeg ca skulle have æl, men min mens har jo været forsinket, så ved ikke om jeg kan regne med æl - altså om den ca ligger på same tid som sidst, eller om den også har rykket sig!?

Det aner jeg heller ikke om den har, som sagt så ved jeg ikke så meget om ægløsning, derfor købte jeg de test. Synes helt klart du skal prøve det og så tag en test der hvor du tror du har æl, og hvis ikke du har den dag så tager du bare en igen dagen efter.. indtil den er der. der er 5 test i en pakke..

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Det aner jeg heller ikke om den har, som sagt så ved jeg ikke så meget om ægløsning, derfor købte jeg de test. Synes helt klart du skal prøve det og så tag en test der hvor du tror du har æl, og hvis ikke du har den dag så tager du bare en igen dagen efter.. indtil den er der. der er 5 test i en pakke..

Ok, ja jeg må få købt nogen test, så er vi da lidt mere sikker...

Tusind tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.