Første sundhedsplejeske beøge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

onlyme

Hej :-)

Vi får besøge af sundhedsplejesken imorgen,. Er der nogle der ved hvad der kommer til at omhandle..? Jeg har jo ikke født endnu `?

33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

morethanperfect

onlyme skriver:

Hej :-)

Vi får besøge af sundhedsplejesken imorgen,. Er der nogle der ved hvad der kommer til at omhandle..? Jeg har jo ikke født endnu `?

33+3

Hun snakker bare med jer omkring hvordan i har det , og om fødslen osv.. Det gjorde vores i hvertfald

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Hun snakker bare med jer omkring hvordan i har det , og om fødslen osv.. Det gjorde vores i hvertfald

Samme her også... 

Anmeld

13. juni 2011

Thalia

Det handler bare om at i skal lære hinanden lidt at kende før der kommer en baby til.

Som nybagt mor kan det godt være enormt grænseoverskridende at skulle lukke mennesker ind i sit hjem. Mange føler at SP'en kommer for at kontrollere at de gør tingene rigtigt, og så springer de rundt og bager boller og gør rent fordi det hele jo skal se "rigtigt" ud.

Den slags kan man nogle gange gøre lidt nemmere, ved at møde sin SP på forhånd og afstemme forvetningerne. Derudover er det meget nemmere for SP'en at vurdere om mor er ok efter fødslen sådan rent psykisk, hvis hun har en fornemmelse af mors sindelag før der kom en baby i huset.

Anmeld

13. juni 2011

onlyme

morethanperfect skriver:

Okay :-)

Hihi, bare så jeg ikke er fuldsyændig uforberedt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.