Halsbrand!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Dansker i England

Jeg har de sidste to dage haft den vildeste halsbrand og husker slet ikke, jeg havde det så tidligt med lillepigen. Er der nogen af jer, der kan give mig et godt råd til at få det væk?

Al hjælp modtages med kyshånd

Mvh Dansker i England 6+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

MosterA

Følger lige med, for jeg er også begyndt at have en del halsbrænd. 

Er førstegangs gravid 26+5 og har aldrig haft halsbrænd før, så har desværre ikke nogle fif 

Anmeld

13. juni 2011

Dansker i England

MosterA skriver:

Følger lige med, for jeg er også begyndt at have en del halsbrænd. 

Er førstegangs gravid 26+5 og har aldrig haft halsbrænd før, så har desværre ikke nogle fif 

Med min datter - som er min første - fik jeg det også først, da jeg var omkring uge 20 eller sådan noget. Så håber, vi begge får lidt fif nu

Anmeld

13. juni 2011

Fenja09

Jeg er også begyndt at få halsbrand  - jeg er i uge 29. Det eneste jeg har gjort indtil videre er at ligge med en ekstra pude og så drikke lidt mælk inden jeg går i seng. Har læst at man gerne må tage Samarin når man er gravid, så havde egentlig overvejet at snakke med lægen om det kunne være mulighed når det er rigtig slemt.

/Fenja

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Dansker i England skriver:

Jeg har de sidste to dage haft den vildeste halsbrand og husker slet ikke, jeg havde det så tidligt med lillepigen. Er der nogen af jer, der kan give mig et godt råd til at få det væk?

Al hjælp modtages med kyshånd

Mvh Dansker i England 6+3

Mælk! Det gør i hvert fald tricket for mig.

Jeg prøvede at købe de der Galieve tyggetabletter - men de hjælper mig slet ikke.

Men mælk kan ind til videre tage det værste halsbrænd for mit vedkommende!

Anmeld

13. juni 2011

svanen73

Halsbrand er meget alm. i graviditeten...undgå at spise store måltider og fed og krydderet mad. Undgå at lægge ned efter et måltid.

Anmeld

13. juni 2011

Dansker i England

Fenja09 skriver:

Jeg er også begyndt at få halsbrand  - jeg er i uge 29. Det eneste jeg har gjort indtil videre er at ligge med en ekstra pude og så drikke lidt mælk inden jeg går i seng. Har læst at man gerne må tage Samarin når man er gravid, så havde egentlig overvejet at snakke med lægen om det kunne være mulighed når det er rigtig slemt.

/Fenja

Mælk får desværre alt til at vendes i mig pt , så det er desværre ikke en muligt. Men kunne godt ske, jeg skulle tage til lægen og se, om hun kan hjælpe mig

Anmeld

13. juni 2011

HeidiØ

Jeg døjer en del med det. Det kommer i perioder, gerne de dage jeg har spist kage eller drukket cola. Jeg gik på apoteket og har fået Alminox tyggetabletter med mig hjem! De hjælper super godt - man skal bare huske ikke at spise bagefter!! Den venlige dame på apoteket dobbelttjekkede man må ta dem som gravid (det står osse i indlægssedlen) og gav mig en lille baby prøvepakke! Så hvis du går derned så husk den

Good luck, halsbrand er det værste - mandler hjælper i øvrigt også i løbet af dagen!

Anmeld

13. juni 2011

Dansker i England

Mælk! Det gør i hvert fald tricket for mig.

Jeg prøvede at købe de der Galieve tyggetabletter - men de hjælper mig slet ikke.

Men mælk kan ind til videre tage det værste halsbrænd for mit vedkommende!

MÆLK!!!   Nej, undskyld, men jeg elsker normalt min mælk men det er en af de ting, der virkelig kan få ting til at vende sig i min mave.

Jeg kunne prøve at spise lidt mindre måltider, selvom jeg prøver ikke at spise for meget af gangen. Tak for råd

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Dansker i England skriver:

MÆLK!!!   Nej, undskyld, men jeg elsker normalt min mælk men det er en af de ting, der virkelig kan få ting til at vende sig i min mave.

Jeg kunne prøve at spise lidt mindre måltider, selvom jeg prøver ikke at spise for meget af gangen. Tak for råd

ej hvor uheldigt! Hehe. Det var ellers min umiddelbare udvej! Håber du finder noget andet som virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.