Flasketørrer sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.015 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Jakob'sMor

Kan ikke huske ny pris eller mærke - kom med bud. Den kan stå som på billedet men også ligge ned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Aj den ser godt nok god ud men en nu koster 69,- og hvis jeg skal betale porto bli'r det nok omkring samme pris

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Anjamichell skriver:

Aj den ser godt nok god ud men en nu koster 69,- og hvis jeg skal betale porto bli'r det nok omkring samme pris

Så dit bud er 69 kr?

Anmeld

13. juni 2011

anjamichell@gmail.com

nej nej da - det koster en helt ny en babysam

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Anjamichell skriver:

nej nej da - det koster en helt ny en babysam

Det er forbudt at skrive noget i en annonce, som gør det sværere for sælgeren at få solgt sin vare. Hvis man feks ser en annonce med en vare, som man ved kan købes billigere et andet sted, er det ikke tilladt at besvare annoncen, og gøre andre opmærksom på det. Du går heller ikke ind i en tøjbutik og hænger et skilt op med konkurrentens priser.

Anmeld

13. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jakob'sMor skriver:

Det er forbudt at skrive noget i en annonce, som gør det sværere for sælgeren at få solgt sin vare. Hvis man feks ser en annonce med en vare, som man ved kan købes billigere et andet sted, er det ikke tilladt at besvare annoncen, og gøre andre opmærksom på det. Du går heller ikke ind i en tøjbutik og hænger et skilt op med konkurrentens priser.

Øhh nå undskyld... det vidste jeg altså ikk.. det var bare for at fortælle dig at jeg var ked af du bor så langt væk så det ikk ville kunne betale sig for mig at købe den af dig..

Men jeg ved jo heller ikk om den i babysam er magen til din... ved bare at det er prisen for dem de har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.