graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

skal have mens om 2 dage men har den sidste uge haft enormt ondt i underlivet, ømme bryster og kvalme, samt enorm træthed.. kan jeg være gravid?? og hvornår skal jeg teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der kan hjælpe med et svar??

Anmeld

13. juni 2011

Maalene

Du kan sagtens være gravid - det kan dog også være psykisk, hvis du går og håber på du er gravid - men skal vi ikke krydse for, at du er gravid? (Hvis det er det du ønsker selvfølgelig)

Vil råde dig til at teste den dag, du forventer din mens, nogle har held med at teste før - men hvis du kan vente til din forventede mens-dag - så synes jeg du skal gøre det

Og et godt råd: når du skal teste, så brug den aller første morgenurin, da den er mest koncentreret, og så får du et tydligere svar, hvis du er gravid

Anmeld

13. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

skal have mens om 2 dage men har den sidste uge haft enormt ondt i underlivet, ømme bryster og kvalme, samt enorm træthed.. kan jeg være gravid?? og hvornår skal jeg teste??

NU?!

eller i hvert fald om 2 dage..

Jeg plejer at kunne teste 2 dage før mens skal komme  for dig, hvis du da ønsker graviditeten

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Du kan sagtens være gravid - det kan dog også være psykisk, hvis du går og håber på du er gravid - men skal vi ikke krydse for, at du er gravid? (Hvis det er det du ønsker selvfølgelig)

Vil råde dig til at teste den dag, du forventer din mens, nogle har held med at teste før - men hvis du kan vente til din forventede mens-dag - så synes jeg du skal gøre det

Og et godt råd: når du skal teste, så brug den aller første morgenurin, da den er mest koncentreret, og så får du et tydligere svar, hvis du er gravid

jeg går ikke og håber på det, for er faktisk på p.piller.. men blev osse gravid på p-piller sidste gang men hvis jeg er gravid så beholder vi det.. synes bare det er meget mærkeligt.. men den skrækkellige kvalme er ikke til at tage fejl af

tror bare ikke manden bliver særlig glad for at høre nyheden.. hvordan skal jeg dog fortælle ham hvis jeg er gravid.. vi har jo beskyttet os...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

NU?!

eller i hvert fald om 2 dage..

Jeg plejer at kunne teste 2 dage før mens skal komme  for dig, hvis du da ønsker graviditeten

jeg vil gerne være gravid, men det vil min mand bestemt ikke..

men den kvalme er ikke til at tage fejl af..led også meget af kvalme sidst.. det er kun 13 mdr siden jeg fødte sidst.. så synes nu det er rimelig hurtigt hvis jeg er gravid igen.. men mon ikke vi nok skal klare det også

Anmeld

13. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

men den kvalme er ikke til at tage fejl af..led også meget af kvalme sidst.. det er kun 13 mdr siden jeg fødte sidst.. så synes nu det er rimelig hurtigt hvis jeg er gravid igen.. men mon ikke vi nok skal klare det også

der er ikke andet for end at tage en test

mht børnenes alder, så bliver det da sikkert hårdt i starten, men når I er to om det, så hjælper det måske på det 

har selv 3 år og 7 måneder mellem mine.. men har en veninde som blev gravid med tvillinger, da hendes datter var 5 måneder  og hun klarede det da..

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

det skal i nok klare hvis det er... min ældste var 8 månder da jeg blev gravid med nummer to... og har været "alene" med dem siden den bette var 1 månede

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det skal i nok klare hvis det er... min ældste var 8 månder da jeg blev gravid med nummer to... og har været "alene" med dem siden den bette var 1 månede

så burde vi sku osse kunne klare det iihh du er altid så sød i dine kommentarer.. dig ville jeg sku gerne kende irl

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Prøv at teste om 2 dage... eller 1 dag over tid, hvis mens ikke er kommet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.