Kold mave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

SussieThyssen

Mulleunge skriver:

Hej kvinder .. 

Jeg syntes at min mave virker meget kold, specielt over navle .. 

Jeg går ind i uge 23 i morgen, nogen som ved om det er normalt? 

Det er helt normalt.
Det skyldes at i takt med at din mave udvider sig, bliver fedtlaget tyndere og der bliver større afstand mellem blodkarene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mauser.

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt.
Det skyldes at i takt med at din mave udvider sig, bliver fedtlaget tyndere og der bliver større afstand mellem blodkarene.

Kærligst
Sussie

Åh okay (; mange tak .. dejligt lige at vide syntes jeg. 

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Har fundet noget her søde

Den kolde/varme plet du har på maven skyldes, at der er nogle hudnerver, der bliver påvirket af, at maven bliver udspilet under graviditeten, efterhånden som barnet vokser. Det er ikke farligt, og det går over igen efter fødslen.

http://www.netbaby.dk/ekspert/svar.asp?ID=1412

Mange tak søde, har lige læst det du har sendt mig  .. Det vigtigeste var lige at vide at alt er okay og at det er normalt, blev da helt bange for at hun lå og frøs derinde ..  hihi. 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Har også selv en kold mave sommetider, men slet ikke noget jeg bekymre mig om... Ring til lægen hvis du er bekymret... 

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Har også selv en kold mave sommetider, men slet ikke noget jeg bekymre mig om... Ring til lægen hvis du er bekymret... 

Okay, det er godt at hører at andre oplever det samme 

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Mulleunge skriver:

Åh okay (; mange tak .. dejligt lige at vide syntes jeg. 

Hehe jeg kan godt huske fornemmelsen..man mærker det ikke direkte, men hvis man fx kommer til at lægge sin varme underarm ned mod maven..så kan det faktisk godt være lidt chokkerende så kold den kan være LOL

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

SussieThyssen skriver:

Hehe jeg kan godt huske fornemmelsen..man mærker det ikke direkte, men hvis man fx kommer til at lægge sin varme underarm ned mod maven..så kan det faktisk godt være lidt chokkerende så kold den kan være LOL

Ja det er det jo :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.