Latterligt!! Men også en smule sjovt! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

For at gøre en meget lang historie kort, så arbejder jeg sammen med én, der engang var min aller tætteste kammerat..
Vi var i byen, blev uvenner og politiet blev indblandet, da han også var oppe og toppes med tilfældige der kom gående forbi..
Han mener så at jeg har ødelagt hans jakke, da jeg holdte ham i kraven  hmm.. Måske det kunne være nogle at dem han var oppe og toppes med, som smed ham ned på jorden??!
Efterfølgende har vi så skrevet sammen, og jeg sagde til ham, at det skulle være op til ham, om vi skulle fortsætte vores venskab eller ej. Har aldrig fået svar på det, men vi er absolut ikke på talefod. Vil rigtig gerne sætte mig ned, og snakke tingene igennem med ham, men dét er han åbenbart ikke voksen nok til..
Nå, men så i dag da jeg er på arbejde, kommer vores souchef og siger han skal snakke med mig. Tænker ikke rigtig over det, da han kun har været ved os siden d. 1 juni 11, og regnede egentlig med, at han bare ville snakke med mig om, de kontroverser jeg hvade med den tidligere souchef..
Vi kommer så ned på hans kontor, vi snakker om lidt løst og fast, og spørger ind til, hvordan jeg har det. Lægger alle kortene på bordet, og fortæller om min depression.
Efter det, spørger han om jeg inden for den sidste uge, har haft en dårlig episode med en kunde.. Tænker mig om, og kan kun komme i tanke om en sur og ubehøvlet kunde fra i torsdags, men det var ikke ham.
Hr. souchef siger så, at han har modtaget en mail med en klage over mig. Bliver self forarget og han fortæller kort om hvad der står i den mail. Ingen af os, kan rigtig forstå det, da jeg ber om at se den mail. Jeg læser den, ser på afsender, ikke et navn jeg kender, men kommer så til at se, hvilken mail den er sendt fra! Brød sammen i gråd, og sagde at det så er min tidligere kammerats kærestes navn der står det!!  De har så skrevet en klagemail over mig fordi jeg er uvenner med ham. De har skrevet at jeg står i kundeservice og ser sur ud, hilser ikke på kunderne og har mere travlt med alt muligt andet!!
PRØV DA OG BLIV VOKSEN!!! Han er 22 og hun 18/19.. Amen altså..
Efter vi har snakket færdig, går jeg tilbage til mine kollegaer, og begynder faktisk at tude igen. (ja, tudefjæs, i know) Vi snakker frem og tilbage om det, og bliver enige om, at det faktisk er til grin det de har gjort..
Hopper så ud i kassen pga lang kø, og hvem står mon i min kø??!! Det gør han så sammen med hans (klamme) kæreste!! Kunne simoelthen ikke holde masken, så jeg begyndte at små grine! Min kollega kommer gående forbi, ser dem, kigger på mig og så flækker vi bare af grin!  De aner jo ikke, at jeg ved det er dem der har sendt den mail!! Haha..
Da jeg så skal ekspidere dem, kan jeg ikke se på dem uden at grine, så jeg kigger bare på deres varer og griner for mig selv, da min "kammerat" siger: "jamen hej til dig da også" Smågrinte igen, og sagde bare: "Hej!"
Fuck it, vi morede os over det resten af dagen!!
Så nu ender det med, at min "kammerat" også kommer til samtale ved vores souchef!! Muhahaha.. Og hvis han nægter at han er kæreste med hende, så er jeg heldageret (staves?) Har været på facebook, og tage et billede af hvor der står at de to er i et forhold!!

Undskyld længden, men det var ikke nemt at gøre det kortere.. Så alt i alt, et både tude- og grineindlæg herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

LC

Forstår ikke at din ven vil synke så dybt...

Fair at han ikke gider snakke med dig, men han behøver ikke at skrive klage mails til din chef, det er for lavt...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Forstår ikke at din ven vil synke så dybt...

Fair at han ikke gider snakke med dig, men han behøver ikke at skrive klage mails til din chef, det er for lavt...

Nej, det gør jeg godt nok heller ikke!
Og hvis man endelig skal gøre sådan noget, så gør det da så jeg ikke aner det er dem! Come on man..
Min souchef sagde også, at nu så han på det på en helt anden måde, end inden han hørt min side af historien

Anmeld

13. juni 2011

M&M's Mor

kan faktisk ikke lade vær at grine over dem...tænk sig at man ikke har andet at lave i sit liv...må da være et kedeligt liv de har sig...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

2xPrinsesseMor skriver:

kan faktisk ikke lade vær at grine over dem...tænk sig at man ikke har andet at lave i sit liv...må da være et kedeligt liv de har sig...

Præcis!  Sådan ser jeg også på det nu.. Han har virkelig skudt sig selv godt og grundigt i foden! For det er ham selv det går udover i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.