har du fået lavet brystforstørrende operation ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

britt skriver:

nej nej har jeg aldrig hørt om, fik lagt et drop og fik sove medicin og vågnede igen da de kørte mig ind på stuen til overvågning.

Mærkede intet.

sagde du ikke lige du fik det lavet i lokal bedøvelse? (:

og nu skriver du at du sov (: er ikk med (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

britt

jo men stadig ikke fuld narkose.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

britt skriver:

jo men stadig ikke fuld narkose.

hvordan er det så? når man heller ikke er vågen?/:

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvordan er det så? når man heller ikke er vågen?/:

p.s hvad mente du med at (vis hun ville lave op'en?)

er det noget hun ikke gør på alle?

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har hun en hjemme side?? eller noget .. 

for vejle er ikke så langt fra mig hellere , 

og så bare for og kunne snakke med nogle forskellige . 

syntes også det lyder ret billigt ?? .. 

kan man se dine ar så? 

og hvordan forgår det? i fuld narkose eller? og hvor lang tid tager det?

op op

Anmeld

14. juni 2011

Inge Nielsen

Jeg fik en brystforstørrende operation i februar i Sverige. Kirurgerne og sygeplejerskerne var meget søde og hjælpsomme - nogle af dem talte endda dansk. Desuden sparede jeg nok 10.000 kr ved rejse om på den anden side af Øresund .  ´

Husk nu at sætte dig grundigt ind i, hvad en brystforstørrende operation indebærer. Som en start kan jeg anbefale dig at læse artiklen http://www.sundhedslex.dk/brystforstoerrende-operation.htm - du skal være 100% sikker for du endelig beslutter dig for en brystforstørrende operation. Jeg vil anbefale dig at besøge forskellige klinikker og stille kirurgen de rigtige spørgsmål. Google desuden de forskellige klinikker for at se, hvad andre har skrevet om dem.

Der har de seneste år været alt for mange fejloperationer ved brystforstørrende operationer generelt, så det gælder om at gøre sit forbejde godt.

Held og lykke. Skriv endelig, hvis du har spørgsmål

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Inge Nielsen skriver:

Jeg fik en brystforstørrende operation i februar i Sverige. Kirurgerne og sygeplejerskerne var meget søde og hjælpsomme - nogle af dem talte endda dansk. Desuden sparede jeg nok 10.000 kr ved rejse om på den anden side af Øresund .  ´

Husk nu at sætte dig grundigt ind i, hvad en brystforstørrende operation indebærer. Som en start kan jeg anbefale dig at læse artiklen http://www.sundhedslex.dk/brystforstoerrende-operation.htm - du skal være 100% sikker for du endelig beslutter dig for en brystforstørrende operation. Jeg vil anbefale dig at besøge forskellige klinikker og stille kirurgen de rigtige spørgsmål. Google desuden de forskellige klinikker for at se, hvad andre har skrevet om dem.

Der har de seneste år været alt for mange fejloperationer ved brystforstørrende operationer generelt, så det gælder om at gøre sit forbejde godt.

Held og lykke. Skriv endelig, hvis du har spørgsmål

fik du det lavet i fuld narkose?

hvor lang tid tog det?

hvordan med smerter efter?

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

fik du det lavet i fuld narkose?

hvor lang tid tog det?

hvordan med smerter efter?

op op <3

Anmeld

15. juni 2011

Inge Nielsen

Ja, det var under fuld bedøvelse. Egentlig havde jeg ikke nogen decideret voldsomme smerter. Det var mere en kildende følelse, som til gengæld irriterede mig rigtigt meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.