avs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

ønskebørn74

jeg ligner en der er højgravid og har monster ondt efter ægudtagninen... og så bliver jeg snart sindsyg af at vente på at de ringer imorgen med svar på om der er æg til at ligge op...

hader denne venten hele tiden... vil bare gerne være gravid....NU.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Caroline86

det bliver du også lige om hjørnet, sveske

og puuuuuust på ømme oppustet mavsen den har knoklet hårdt og skal lige flippe ud inden den skal arbejde hårdt igen

Anmeld

13. juni 2011

Lilje82

for gode svar i morgen og at du om 14 dages tid melder en gravidtet

Anmeld

13. juni 2011

nielsen80

og en masse sovepiller så du kan falde i søvn, og vågne op til beskeden om, at der er midst 8 perfekte æg.

Glæder mig sådan til din opdatering imorgen.

Anmeld

13. juni 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

jeg ligner en der er højgravid og har monster ondt efter ægudtagninen... og så bliver jeg snart sindsyg af at vente på at de ringer imorgen med svar på om der er æg til at ligge op...

åhh jeg håber det er det hel værd og at der ligger to veludviklede æggebasser og venter på dig i morgen tidlig

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Ååååhhh, den ventetid, den ventetid.

Men med alle de æg, så må der bestemt være gode nyheder i morgen

stadig alt hvad jeg kan

Anmeld

13. juni 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Store kram til dig søde! Husk at få lidt varme på mavsen, det hjælper! hvis du ikke har en varme pude/ dunk så prøv at gører et håndklæde vådt i varmt vand, vrid det let og kom det i min.2 poser og så bare på mavsen!!!

så meget fingre for at de ringer og siger at du bare har de fineste æggebasser der bare ligger og "slåsser" om at blive dem der bliver valgt!

Anmeld

13. juni 2011

ønskebørn74

1000 tak alle sammen!!!!  tuder da lige lidt... ... helt rørt over jeres indlæg... er totalt hormonella tudetøs her til aften...

til jer alle sammen!!!!

Anmeld

13. juni 2011

Mi

Uhhhh kan godt huske det. Jeg fik taget rigtig mange æg ud hver gang, og så fyldtes ægblærerne med blod. Blev rigtig dårlig og kunne ikke arbejde nogle dage efter

Held og lykke med ægoplægningen. Håber at jeres små spirer deler sig flot

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Håber sådan den er der for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.