hair extensions

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

MichellaMalou

Honey's Kone<3 skriver:

Det er begge totter

Cold er små "jern" ringe som bliver klemt fast i håret. Hot er "lim" flader af kreatin, som bliver varmet og nulleret ind i dit hår..

Hvad tænker du af pris??

ved faktisk ikke helt hvor meget det koster men mange siger det er rigtig dyrt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

ved faktisk ikke helt hvor meget det koster men mange siger det er rigtig dyrt 

Lige nu har jeg HOT i mit hår, jeg gav 750 for håret og 500 for at få sat det i. Det holder i ca et halvt år. Jeg har 145, 1 grams totter i og det er 60cm langt..

Jeg tror bare du vile fortryde bitterligt at hå ind i Istedgade og få det lavet, også selvom det er billigt derinde..

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Honey's Kone<3 skriver:

Lige nu har jeg HOT i mit hår, jeg gav 750 for håret og 500 for at få sat det i. Det holder i ca et halvt år. Jeg har 145, 1 grams totter i og det er 60cm langt..

Jeg tror bare du vile fortryde bitterligt at hå ind i Istedgade og få det lavet, også selvom det er billigt derinde..

har fundet inden ved nørreport st til 1500

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

har fundet inden ved nørreport st til 1500

Hvordan bliver det lavet?? Jeg ville anbefale at du lærer nogle ting omkring hår inden du sætter dig i stolen.. Det er super træls at ende med fake heste hår

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Honey's Kone<3 skriver:

Hvordan bliver det lavet?? Jeg ville anbefale at du lærer nogle ting omkring hår inden du sætter dig i stolen.. Det er super træls at ende med fake heste hår

det lyder heller ikke så lækkert . men der står det er ægte hår. og det er med kreatin

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

det lyder heller ikke så lækkert . men der står det er ægte hår. og det er med kreatin

Ja det skal de da skrive, ingen vil have falsk hår på

Jeg fik lavet dte inde i Istedgade for et år siden, det var så flot, i EN dag, så kunne man bare se alle fejlene

Hvis jeg var dig, så ville jeg finde en som man kan stole på, og så hellere betale mere for håret

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Honey's Kone<3 skriver:

Ja det skal de da skrive, ingen vil have falsk hår på

Jeg fik lavet dte inde i Istedgade for et år siden, det var så flot, i EN dag, så kunne man bare se alle fejlene

Hvis jeg var dig, så ville jeg finde en som man kan stole på, og så hellere betale mere for håret

okay men kender jo ikke rigtig nogen

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

okay men kender jo ikke rigtig nogen

Jeg kender et par stykker som laver hår.. Jeg fik min kusine til at lave det på mig, og jeg klager bestemt ikke..

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg kender et par stykker som laver hår.. Jeg fik min kusine til at lave det på mig, og jeg klager bestemt ikke..

hvor dejligt

Anmeld

15. juni 2011

MichellaMalou

jeg kender en der syer det på men det kan jeg ikke tåle men det andet kan jeg godt tåle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.