Er jeg gravid.?? Hva gør jeg.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

LouiseKH

Heej med jer..  

Jeg er lidt nervøs for at jeg er blevet gravid..
Jeg har et par gange glemt en p-pille, og når jeg så kommer i tanke om det aftenen efter har jeg taget to..

Sidste gang jeg havde menstruation var det bare pletblødninger hele vejen igennem (i 3 dage) og det har jeg ikk oplevet før.. :/ (Inden det har jeg sprunget mine 2 andre pauser over - men det plejer som sagt ikk at ha betydning)..

Udover det får jeg engang imellem kvalme (ca. hver 2. dag oplever jeg det).. Jeg havde ømme bryster i et par dage (ca. en uge efter min sidste "menstruation", jeg har hævede ben, ska tisse ofte (før var det måske ca 4 gange om dagen og nu er det ca 8 gange).. Min mave er oppustet, mine bryster er blevet blødere og der kommer sådan noget hvidt "funller" når jeg nulrer mine brystvorter.. Når jeg har sex med min kæreste mærker det nogle gange som om at han kommer så langt op at han støder på noget..

Jeg tog 2 graviditets tests efter de pletblødninger, men begge var negative..

Nogle som har oplevet noget af det samme.?
Hva ska jeg gøre.?

På en måde håber jeg lidt på at jeg er gravid, men på den anden side håber jeg ikk det, da jeg er igang med uddannelse og ikk ka nænne at få en abort.. 

Ka det være indblidning.? 

Håber inderligt på svar, for er i vildrede.. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Fru'Rugaard

Det kan sagtens være indbildning- Men der er ikke så meget andet end at teste indtil du får mens, eller søge din læge, så kan du få taget en blodprøve, som der kan vise det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.