Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: Bækkenløsning?! Havde slet ikke tænkt i de baner. Tænkte at det bare var meget normalt... Må hellere høre min JM om det på torsdag. Men skal vi ikke lukke øjnene og ønske os 3-4 uger ud i fremtiden Kan være det hjælper hvis vi nu er mange
Bækkenløsning?! Havde slet ikke tænkt i de baner. Tænkte at det bare var meget normalt... Må hellere høre min JM om det på torsdag.
Men skal vi ikke lukke øjnene og ønske os 3-4 uger ud i fremtiden Kan være det hjælper hvis vi nu er mange
Ja jeg vil æde min gamle hat på at det er bækkenløsning!! Jeg har også SÅ ondt når jeg vender mig om natten og når jeg har ligget på sofaen eller siddet ned for længe... Så går der nogle minutter før jeg kan gå almindeligt igen..
Nogle dage må jeg faktisk gå med krykker fordi det gør så ondt!!
Men ja vi må væbne os med tålmodighed og vi glæder os jo til vores babyer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NadiaSK skriver: Har det på præcis samme måde og jeg er kun 32+6 Der er bare lang tid igen...Kan ikke holde ud at sidde, ligge, stå, gå eller noget som helst... min mave er simpelthen så udspilet at det er til konstant irritation... har simpelthen for lidt plads i min overkrop, eller sådan føles det ... Så ville ønske jeg var lige så langt som dig, selvom jeg godt kan forestille mig, hvor stor utålmodigheden må være når man er så tæt "på mål"! Krydser fingre for at tiden føles lidt hurtigere for dig de næste 4 uger
Har det på præcis samme måde og jeg er kun 32+6 Der er bare lang tid igen...Kan ikke holde ud at sidde, ligge, stå, gå eller noget som helst... min mave er simpelthen så udspilet at det er til konstant irritation... har simpelthen for lidt plads i min overkrop, eller sådan føles det ... Så ville ønske jeg var lige så langt som dig, selvom jeg godt kan forestille mig, hvor stor utålmodigheden må være når man er så tæt "på mål"! Krydser fingre for at tiden føles lidt hurtigere for dig de næste 4 uger
Hvor er du sød... Det gør jeg også..
Ovenikøbet skal jeg flytte den 1. august... 14 dage efter min termin og manden har forladt mig så nu bor jeg hos mine forældre med min søn på 10 år og har gjort det siden 17 marts...
Vi sover på to madrasser på gulvet og bor 4 mennesker i en lille lejlighed på 73 kvm
Det er ikk det bare sjov når man er højgravid
Anjamichell skriver: Hvor er du sød... Det gør jeg også.. Ovenikøbet skal jeg flytte den 1. august... 14 dage efter min termin og manden har forladt mig så nu bor jeg hos mine forældre med min søn på 10 år og har gjort det siden 17 marts... Vi sover på to madrasser på gulvet og bor 4 mennesker i en lille lejlighed på 73 kvm Det er ikk det bare sjov når man er højgravid
NadiaSK skriver: Ej puha... det kan godt nok ikke være sjovt Det er jeg ked af at høre, men det er da dejligt at du snart får dit eget sted til dig og dine børn, og en ordentlig seng at sove i! Det er bare langt fra optimalt at sove på en madras når man er højgravid, øv altså! Ja, så skal tiden sgu til at gå hurtig (og jeg skal lade være med at beklage mig ) Håber du falder godt på plads i den nye lejlighed, får fundet dig selv igen og får lidt ro på hverdagen, så du kan være der 100% for dine to guldklumper
Ej puha... det kan godt nok ikke være sjovt Det er jeg ked af at høre, men det er da dejligt at du snart får dit eget sted til dig og dine børn, og en ordentlig seng at sove i! Det er bare langt fra optimalt at sove på en madras når man er højgravid, øv altså! Ja, så skal tiden sgu til at gå hurtig (og jeg skal lade være med at beklage mig ) Håber du falder godt på plads i den nye lejlighed, får fundet dig selv igen og får lidt ro på hverdagen, så du kan være der 100% for dine to guldklumper
Ja det glæder jeg mig også meget til kan du tro
Men godt at man har nogle gode søde kærlige hjælpsomme og fantastiske forældre når man står i sådan en situation
Anjamichell skriver: Ja det glæder jeg mig også meget til kan du tro Men godt at man har nogle gode søde kærlige hjælpsomme og fantastiske forældre når man står i sådan en situation
NadiaSK skriver: Helt sikkert! De er skam ikke til at undvære
Helt sikkert! De er skam ikke til at undvære
Nej bestemt ikk!!
Anjamichell skriver: Ja jeg vil æde min gamle hat på at det er bækkenløsning!! Jeg har også SÅ ondt når jeg vender mig om natten og når jeg har ligget på sofaen eller siddet ned for længe... Så går der nogle minutter før jeg kan gå almindeligt igen.. Nogle dage må jeg faktisk gå med krykker fordi det gør så ondt!! Men ja vi må væbne os med tålmodighed og vi glæder os jo til vores babyer
Hej igen
Nu skal jeg til lægen idag for at få tjekket det. For havde godt nok ondt i nat. Og det er bare blevet værre i løbet af den her uge. Nu må vi se hvad hun siger.
Håber da det er noget andet, men bliver rart at få afklaret hvad det er, så det måske kan afhjælpes lidt.
Hvordan har du det idag. Stdaig lige rastløs?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128