Har jeg et problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Stjernestoev

Hej piger..
Har lige fundet ud af at jeg på 9 måneder har brugt 9000 kroner i H&M's onlineshop. Og det er kun på tøj til mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

-Sigrid-

Stjernestøv skriver:

Hej piger..
Har lige fundet ud af at jeg på 9 måneder har brugt 9000 kroner i H&M's onlineshop. Og det er kun på tøj til mig selv

Har du økonomi til det er det da ikke et problem. Det er ikke dyrt tøj, og det er ca 800 kr om måneden... 

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Hej piger..

Hvilket problem skulle du have...at du  køber tøj i H&M....

Anmeld

13. juni 2011

MomInTheMaking

Synes du selv det er et problem?.

Jeg synes ikke som udgangspunkt det er et problem.. så længe de penge ikke skulle have været brugt på andet, så som faste udgifter, regninger o.l.

Det er 1000 kr. i måneden.. hvilket jeg aldrig ville have råd til at bruge på tøj, men det kommer jo helt an på hvordan din økonomi ellers ser ud. - Hvis du har råd.. ja, så FEDT for dig. i wish.^^

Anmeld

13. juni 2011

Stjernestoev

Synes bare umiddelbart det er mange penge. Nu taler vi jo kun H&M tøj, og jeg køber bestemt også tøj andre steder.
Jeg har 3000 til mig selv om måneden.

Anmeld

13. juni 2011

Stjernestoev

Eva. skriver:

Hvilket problem skulle du have...at du  køber tøj i H&M....

Gør du ikke selv det?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Gør du ikke selv det?

Jo, for den da...kan bare huske der har været de der mærketøjstråde hvor der var nogle der aldrig kunne drømme om H&M tøj...det var bare lidt sjovt, syntes jeg...og prøvede bare at være sjov nu...hehe..

Men jeg synes ikke det lyder vildt...det har jeg helt sikkert også brugt på tøj hvis ikke mere..

Anmeld

13. juni 2011

LC

Hmm, kan ikke se det er et problem at bruge mange penge på tøj.

Det gør jeg også selv i perioder...

Så længe du ikke bruge flere penge end du har hver måned, kan jeg ikke se at det er et problem.

Anmeld

13. juni 2011

132319

-Sigrid- skriver:

Har du økonomi til det er det da ikke et problem. Det er ikke dyrt tøj, og det er ca 800 kr om måneden... 

9000 kr på 9 måneder, er det ikke 1000 kr om måneden? 

Ts: Hvis du har pengene til det, er det ikke et problem. Jeg kunne sagtens bruge 1000 kr om måneden på tøj til mig selv, hvis jeg havde råd 

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

132319 skriver:

9000 kr på 9 måneder, er det ikke 1000 kr om måneden? 

Ts: Hvis du har pengene til det, er det ikke et problem. Jeg kunne sagtens bruge 1000 kr om måneden på tøj til mig selv, hvis jeg havde råd 

jo selvfølgelig, troede der stod et år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.