Skriver man en ønskelist bag på en dåbs.invitation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Gør man det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

LC

Vi gjorde ikke. Men det kan man godt... Folk efterspørger som regel en liste, så ville da være nemt at vedhæfte den.

Vi skrev i invitationen at min mor og min mands moster, havde ønskelister(havde lavet 2 forskellige) og så koordinerede de hvem der gav hvad, så vi ikke fik 2 af nogle ting... 

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Gør man det ?

vi lavede et lille ekstra stykke papir som vi klippede flot ud og så skrev i det derpå og lage ind i invitationen

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Gør man det ?

Vi gjorde på vores, men den var også mega utraditionel da hun er født på en speciel dag, lavede vi invitationen som en avis forside.

Anmeld

13. juni 2011

karina pigen

Anonym skriver:

Gør man det ?

det gjorde vi..dog til ingen nytte da ingen valgte at  købe ting fra den..

Anmeld

13. juni 2011

foto på lærred

De fleste vil jo spørge alligevel, så jeg synes da det er en god ide. Vi lagde en seddel sammen ved invitationen sådan så den ikke var i selve indbydelsen men blot ved siden af.

Anmeld

13. juni 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Gør man det ?

Vi lavede invitation og ønskeliste i samme design. Var lige vedhæftet så du kan se hvad jeg mener.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

wamse

Vi gjorde For jeg synes også selv, at det er meget lettere når andre har gjort det. 

Anmeld

13. juni 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Gør man det ?

Vi gjorde på nogle af dem og andre ikke, blev glad for hver en gave alligevel (:

Anmeld

13. juni 2011

JulieE

- skriver:

NEJ.

Vil folk kende ønsker spørger de...

JEG syntes det virker SÅ krævende at gøre...

Præcist!! jeg har altid fået at vide, at det er SÅ uhøfligt at gøre! At man som udgangspunkt invitere folk til en fest, fordi man gerne vil fejre denne begivenhed sammen med vedkomne, ikke fordi de skal komme med en gave  Derfor har vi aldrig gjort det...

Når det så er sagt, kan jeg godt se logikken i at gøre det, da de fleste jo spørger efter én 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.