Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser - hvor finder jeg et symønster til en ganske alm bodystock? Str nyfødt.....
Evt nogen der ligger inde med noget, eller med gode ideer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
170811 skriver: Hej tøser - hvor finder jeg et symønster til en ganske alm bodystock? Str nyfødt..... Evt nogen der ligger inde med noget, eller med gode ideer
Hvor bor du henne??
Nordsjælland!
Jeg opper den lige, for ville så gerne have svar.
Måske tager ejg helt fejl, men syntes at have set et eller andet i "Sy magasin"...prøv at tjekke deres hjemme side og kig bladene igennem måske er der noget. Ellers har stof og stil måske et mønster?
Har set stof & stil har et på sommerdragter men om de har til body - ved jeg faktisk ikke....
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Monstre.aspx?group_id=4194
Stof og stil har desværre ingen mønster :/
INGEN som ved hvor jeg får et mønster????
Sad med et ottobre blad i går, og der var der en. Vil kun bruge tid på at tegne det til dig, hvis du er MEGET interesseret. Tror ikke det kan betale sig selv at sy
FjolleTrold skriver: Sad med et ottobre blad i går, og der var der en. Vil kun bruge tid på at tegne det til dig, hvis du er MEGET interesseret. Tror ikke det kan betale sig selv at sy
Altså hvis du gider så må du MEGET gerne......... Ellers kan du også bare skrive ned hvad nummer det er, så låner jeg det på biblioteket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128