Kryds fingre for at vi får rækkehuset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

LinLin

Iiiiih i morgen er sidste svarfrist på et rækkehus vi har fået tilbudt at leje! Vi er nummer 6. I torsdags ringede jeg ind til boligforeningen og fik at vide der var 4 der havde sagt nej og 1 der endnu ikke havde svaret!

Vi vil bare så gerne have det hus! Det er et helt nyt lavenergihus, der ligger i Solbjerg 15 km syd for Aarhus.  Lige nu bor vi i et rækkehus i Tilst (7 km vest for byen) men vi vil virkeligt gerne flytte inden David skal i skole... Han har et år tilbage i børnehave og det ville da være fint han havde gået der sammen med nogle han skulle i skole med.

Det er faktisk et lidt stort skridt for mig idet jeg har boet i det vestlige Aarhus hele mit liv - minus to år på Trøjborg - altså 24½ år!

SÅ KRYDS FINGRE FOR AT DE SIDSTE OGSÅ SIGER/HAR SAGT NEJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Nessie

Får at I får rækkehuset

Anmeld

13. juni 2011

LinLin

Nessie skriver:

Får at I får rækkehuset

TAK! Håber det hjælper

Prøv lige at se det: (har kun lige et billede udefra...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Det ser altså også skønt ud

Og nybygget?

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

13. juni 2011

-Sigrid-

DAs mor skriver:

Iiiiih i morgen er sidste svarfrist på et rækkehus vi har fået tilbudt at leje! Vi er nummer 6. I torsdags ringede jeg ind til boligforeningen og fik at vide der var 4 der havde sagt nej og 1 der endnu ikke havde svaret!

Vi vil bare så gerne have det hus! Det er et helt nyt lavenergihus, der ligger i Solbjerg 15 km syd for Aarhus.  Lige nu bor vi i et rækkehus i Tilst (7 km vest for byen) men vi vil virkeligt gerne flytte inden David skal i skole... Han har et år tilbage i børnehave og det ville da være fint han havde gået der sammen med nogle han skulle i skole med.

Det er faktisk et lidt stort skridt for mig idet jeg har boet i det vestlige Aarhus hele mit liv - minus to år på Trøjborg - altså 24½ år!

SÅ KRYDS FINGRE FOR AT DE SIDSTE OGSÅ SIGER/HAR SAGT NEJ!

Anmeld

13. juni 2011

LinLin

Nessie skriver:

Det ser altså også skønt ud

Og nybygget?

Jep - som du kan se er der endnu ikke sat lamper op og postkassen er også bare lige midlertidigt smækket op på carporten...

Men hvis vi får det kommer der så også lige lidt stress tror jeg, for det er til overtagelse d. 1. juli (!), så vi skal have sagt dette lejemål op og ikke mindst flyttet børnehave! Godt jeg er på barsel

Anmeld

13. juni 2011

LinLin

-Sigrid- skriver:

tak

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

DAs mor skriver:

Jep - som du kan se er der endnu ikke sat lamper op og postkassen er også bare lige midlertidigt smækket op på carporten...

Men hvis vi får det kommer der så også lige lidt stress tror jeg, for det er til overtagelse d. 1. juli (!), så vi skal have sagt dette lejemål op og ikke mindst flyttet børnehave! Godt jeg er på barsel

Ja hvis I får det, kommer du da ikke til at kede dig de næste par uger 

alt hvad jeg kan

Anmeld

13. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Tak Vi vil vildt gerne have det selvom kvadratmeterprisen er i den høje ende af det lovlige - men det skulle gerne gøres godt igen af solceller på taget og varmepumpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.