Skænderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Er fuldstændig ude af mig selv og tudbrøler.. Har lige haft en gigantisk skænderi med kæresten, hvor han var lige ved at gå ud af lejligheden, og nu sidder vi i hvert sit rum. Jeg sidder alene og tudbrøler, han sidder og er pisse sur i det andet rum.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Når han er så vred, hører han intet, ser han intet andet end vrede. Han er en fantastisk kæreste, det er ikke det, men når han en sjælden gang imellem bliver virkelig gal, fordi hans temperament koger over, så kan man bare ikke nå ind til ham... Altså han gør mig ikke noget, og kunne aldrig drømme om det, men han råber og hidser sig op og er helt urimelig.

Hvad skal jeg gøre lige nu? Føler mig så alene som jeg sidder her og græder og græder, men manden er gal..

Ps, hvorfor vi skændes er irrelevant. Det var en total latterlig ligegyldig ting, det er derfor det er endnu mere frustrerende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Er fuldstændig ude af mig selv og tudbrøler.. Har lige haft en gigantisk skænderi med kæresten, hvor han var lige ved at gå ud af lejligheden, og nu sidder vi i hvert sit rum. Jeg sidder alene og tudbrøler, han sidder og er pisse sur i det andet rum.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Når han er så vred, hører han intet, ser han intet andet end vrede. Han er en fantastisk kæreste, det er ikke det, men når han en sjælden gang imellem bliver virkelig gal, fordi hans temperament koger over, så kan man bare ikke nå ind til ham... Altså han gør mig ikke noget, og kunne aldrig drømme om det, men han råber og hidser sig op og er helt urimelig.

Hvad skal jeg gøre lige nu? Føler mig så alene som jeg sidder her og græder og græder, men manden er gal..

Ps, hvorfor vi skændes er irrelevant. Det var en total latterlig ligegyldig ting, det er derfor det er endnu mere frustrerende 

Jeg vil foreslå dig, at lade ham køle ned, og så bagefter snakke stille og roligt med ham om det

Det er ikke rart, når man har haft sådan et skænderi....man får bare sådan en ubehagelig følelse indeni

Anmeld

13. juni 2011

A&F

Anonym skriver:

Du får lige et kram .  Gå ind til ham når han er kølet ned, kram ham og tag så en snak, og grin af den ligegyldige ting.

Anmeld

13. juni 2011

Dinna88

Altså, hvis jeg er blevet lidt uvenner med min kæreste (det er det værste vi bliver) så hjælper det rigtig meget på det hvis jeg kommer til ham, og siger "Okay, det her er dumt, vi snakker om det" eller bare "undskyld" eller "Lad os ikke blive irriterede på hinanden, vi snakker om det senere"  Kunne det hjælpe på din kæreste, at du tager skridtet til at få det klaret. 

Nogle personer er jo anderledes, og de skal have tid til lige at brænde ud, og så tager de den derfra. Det er svært, når ikke vi kender din kæreste, synes jeg 

Men ligemeget hvad, så håber jeg I begge bliver gode igen.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar piger.. Vi er gode igen nu.. Jeg tror bare problemet er, når vi en gang imellem skændes, at vi har modsatrettede personligheder på dét punkt. Jeg er typen der har behov for at løse det her og nu med kommunikation, og min kæreste har brug for at køle af og komme til sig selv.. Og jeg ved det jo godt, for han kommer altid ind og kysser mig og er god igen, når han køler ned, men lige når man står i det, så bliver jeg altid så bange og ked af det, fordi jeg har behov for at løse det NU!... Men alt er godt igen. Det var dejligt lige at komme ud med det her. Som gravid er man nok også lidt ekstra følsom 

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Tak for jeres svar piger.. Vi er gode igen nu.. Jeg tror bare problemet er, når vi en gang imellem skændes, at vi har modsatrettede personligheder på dét punkt. Jeg er typen der har behov for at løse det her og nu med kommunikation, og min kæreste har brug for at køle af og komme til sig selv.. Og jeg ved det jo godt, for han kommer altid ind og kysser mig og er god igen, når han køler ned, men lige når man står i det, så bliver jeg altid så bange og ked af det, fordi jeg har behov for at løse det NU!... Men alt er godt igen. Det var dejligt lige at komme ud med det her. Som gravid er man nok også lidt ekstra følsom 

Godt i fik det løst  

Anmeld

13. juni 2011

A&F

Anonym skriver:

Det er altid dejligt at blive venner igen.

Anmeld

16. juni 2011

charley-pigen

Anonym skriver:

hehe, min kæreste er på samme måde, det er bare omvendt med os, han vil have diskuteret det hele på plads nu og her. og de værste skænderier er altid om fuldstændigt latterligt ligegyldige ting.. puha, men godt i er blevet gode igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.