Oprydning og holde hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja vælger at være anonym da jeg ikke vil dømmes på grund af dette...

Har et hus, med kælder... Vi har ca 120kvm for oven og 86kvm i kælderen.
Vi har 3 rum og et "bryggers" i kælderen. I år har vi lavet dagligdags indgang i kælderen og det er skønt med mere plads til overtøj og sko.
De 3 rumer fyldt med alt muligt skrammel vi ikke har fået kørt på lossepladsen de 10 år vi nu har boet her... Jeg kan ikke holde ud at tænke på alt det der skal køres væk og aner ikke hvor vi skal starte.

At vi ikke har plads i kælderen betyder vi ikke har noget sted at stille kufferter osv hen. Vi har ikke plads til det for oven men heller ikke forneden.
Jeg gør rent jævnligt men trækker tit på skulderen for det kan jo alligevel ikke betale sig for det ser håbløst ud.

Vi er kommet godt i gang men Fortæl mig venligst at jeg ikke er den eneste i denne situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja beklager I ikke kan svare anonymt. Men jeg kan da umuligt være den eneste... Måske et plus medlem vil lave dette indlæg så andre kan svare anonymt..

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja vælger at være anonym da jeg ikke vil dømmes på grund af dette...

Har et hus, med kælder... Vi har ca 120kvm for oven og 86kvm i kælderen.
Vi har 3 rum og et "bryggers" i kælderen. I år har vi lavet dagligdags indgang i kælderen og det er skønt med mere plads til overtøj og sko.
De 3 rumer fyldt med alt muligt skrammel vi ikke har fået kørt på lossepladsen de 10 år vi nu har boet her... Jeg kan ikke holde ud at tænke på alt det der skal køres væk og aner ikke hvor vi skal starte.

At vi ikke har plads i kælderen betyder vi ikke har noget sted at stille kufferter osv hen. Vi har ikke plads til det for oven men heller ikke forneden.
Jeg gør rent jævnligt men trækker tit på skulderen for det kan jo alligevel ikke betale sig for det ser håbløst ud.

Vi er kommet godt i gang men Fortæl mig venligst at jeg ikke er den eneste i denne situation.

jeg behøves ik være anonym for at sige jeg har det som dig...

men mig og kæresten er GODT i gang med at køre på losse pladsen... for vi har bare fået NOK nu... gider ik alt det rod...

Anmeld

13. juni 2011

Ryberg

Sådan her kan vores kælder se ud.... eller rettere sagt.. sådan her ser den ud hvert forår.... fordi jeg orker ikke rydde op dernede om vinteren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

Miss Tina

Her er der også altid rode, synes ikke at jeg bestiller andet end at ryde op og gøre rent - det er bare ikke til at se. Nu har jeg så sat jagten ind efter et lækkert højskab med hyder og håber så på at det hjælper på rodet.

I øjeblikket er deet rigtig slemt, jeg læser til eksamen så det er ikke meget tid der er ved siden af. så det er kun lige støvsugeren der får en lille tur, rodet kommer kun lige "ind til siden".

Men tror at det er et helt alm problem

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Sådan her kan vores kælder se ud.... eller rettere sagt.. sådan her ser den ud hvert forår.... fordi jeg orker ikke rydde op dernede om vinteren

Uhhh... Hvor dejligt at se jeg ikke er den eneste... Vi er også gået i gang med at køre væk, det er bare med at holde motivationen for ellers for ellers går det galt igen.... Vi er blevet enige om at når vi er i bund så tager vi en tur til genbrug om måneden og får sat tingene vi opbevarer i system nedenunder... Nu vil det også hjælpe at vi kommer derned hver dag... Det gjorde vi ikke før men når vi nu har lavet indgang dernede så set man det jo hele tiden... Men det er da bare træls at man bliver dømt sin person (er vi blevet), for det er jo ikke ulækker eller beskidt på den dårlige måde men "bare" rodet... Det gør os forhåbentlig ikke til dårligere mennesker...

Anmeld

13. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Puha....troede at vi var de eneste....Vi bor på et nedlagt landbrug, med masser af udhuse. Vi har ingen kælder, men har valgt et rum i laden til skrammel, og for pokker hvor har vi meget!!!! Vi har sågar flytterkasser som står fra da vi overtog for godt 5 år siden, uden at de har været åbnet!!!

Men jeg er også lige gået igang med at sorterer, børntøj, legetøj, babyting, ubrugbare møbler og andet ragelse, man gemmer fordi måske kan man bruge det engang.....nu ryger det ud, og flytte kasserne gider jeg ikke engang at åbne. Nu har jeg jo ikke haft brug for det i 5 år, så får jeg nok heller ikke brug for det de næste 5!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.