En wekend der skal overståes - er jeg urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld med en gang pyller, men vil gerne lige vide om det er mig der er helt galt på den....

Hvert år til jul, får mine far og hans kone penge til gaver fra vores bedstemor...men i stedet for at de skal ud og købe til os, laver vi en weekend her om sommeren for os alle...min far blev uddannet sidste år som svæveflyver pilot, og vi var derfor ude på svævepladsen sidste år, hvor vi grillede og overnattede derude og selvfølgelig fik vi alle en tur i flyverern....

da vi så i år skulle planlægge spurgte han hvad vi havde lyst til, og vi foreslog en weekend i sommerhus og evt en gang bowling...det var 2 af mine søskende med på, men min far synes vi skulle ud i svæveklubben igen...hvilket vi andre ikke gad....men hans holdning var åbenbart mere vigtig, så vi skulle som han ville....

Det var det første jeg blev sur over...

Nu melder de regn næste weekend, hvilket betyder at vi ikke kan komme op og flyve....men han vil sadig have vi skal være derude...han synes  det kan være hyggeligt nok at være inde i hangaren blandt flyverene hele weekenden...hvilket betyder vores datter ikke kan komme ned og lege, så hun skal sidde ved en af os hele weekenden eller i højstolen...for hun må ikke røre ved flyverne og gulvet er fuld af disel pletter....

desuden skal vi sove i telt, hvilket ikke kan lade sig gøre med vores datter, da der ikke er plads til en weekendseng, så min far mener vi bare kan lade hende sove ude i barnevognen hele natten

NEJ hun skal ikke stå ude hele natten og hun skal ikke sove en hel nat i hendes barnevogn, hvor hun skal være i sele, så hun skal ligge på stort set samme måde hele natten....så nu er han sur over vi ikke bliver at sover....

er det mig der er total sippet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

.....

Det er hvertfald ikke dig der er sippet , synes bare at din far er meget urimelig. Synes det er Jer der har lov til at bestemme hvad i skulle..bowling osv. lyder enormt hyggeligt

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Det er hvertfald ikke dig der er sippet , synes bare at din far er meget urimelig. Synes det er Jer der har lov til at bestemme hvad i skulle..bowling osv. lyder enormt hyggeligt

Syned bare lidt han glemmer at der er kommet børn i familien, og tingene ikke altid kan gøres på den primitive måde mere....der er altid pisse koldt derude...synes det er synd for hende hun skal være pakket ind i jakke hele dagen, og at hun ikke kan komme ned og kravle rundt som hun ELSKER

Anmeld

13. juni 2011

.....

Anonym skriver:

Syned bare lidt han glemmer at der er kommet børn i familien, og tingene ikke altid kan gøres på den primitive måde mere....der er altid pisse koldt derude...synes det er synd for hende hun skal være pakket ind i jakke hele dagen, og at hun ikke kan komme ned og kravle rundt som hun ELSKER

Nej, man skal jo tænke på at der er en lille en, som altså ikke kan være med til alt. Og JA, det bliver altså skide koldt om natten

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

Syntes du skal være rigtig fræk og snakke med dine søskende om det også, står i alle sammen og melder fra, hvad gør han så?? hygger med sig selv  hele den weekend??

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Nej, man skal jo tænke på at der er en lille en, som altså ikke kan være med til alt. Og JA, det bliver altså skide koldt om natten

uhh hvor kan jeg blive gal...

Anmeld

13. juni 2011

.....

Anonym skriver:

uhh hvor kan jeg blive gal...

Forståeligt

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Syntes du skal være rigtig fræk og snakke med dine søskende om det også, står i alle sammen og melder fra, hvad gør han så?? hygger med sig selv  hele den weekend??

min ene søster synes det er fint nok vi skal der ud...min bror synes også det er råddent vi skal derud...han vil også prøve at snakke med dem...

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Hvorfor melder I ikek bare fra...siger at I ikke synes det fungerer med børn og så er den vel ikke længere...det er vel frivilligt at deltage. Jeg ville ikke gide hidse mig op over det og jeg ville heller ikke gide med på de betingelser.

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

min ene søster synes det er fint nok vi skal der ud...min bror synes også det er råddent vi skal derud...han vil også prøve at snakke med dem...

Okai... Men ellers bare meld fra til din far, og forklar ham hvorfor og specielt med din datter, jeg ville heller ikke tage min med derud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.