Ja undskyld med en gang pyller, men vil gerne lige vide om det er mig der er helt galt på den....
Hvert år til jul, får mine far og hans kone penge til gaver fra vores bedstemor...men i stedet for at de skal ud og købe til os, laver vi en weekend her om sommeren for os alle...min far blev uddannet sidste år som svæveflyver pilot, og vi var derfor ude på svævepladsen sidste år, hvor vi grillede og overnattede derude og selvfølgelig fik vi alle en tur i flyverern....
da vi så i år skulle planlægge spurgte han hvad vi havde lyst til, og vi foreslog en weekend i sommerhus og evt en gang bowling...det var 2 af mine søskende med på, men min far synes vi skulle ud i svæveklubben igen...hvilket vi andre ikke gad....men hans holdning var åbenbart mere vigtig, så vi skulle som han ville....
Det var det første jeg blev sur over...
Nu melder de regn næste weekend, hvilket betyder at vi ikke kan komme op og flyve....men han vil sadig have vi skal være derude...han synes det kan være hyggeligt nok at være inde i hangaren blandt flyverene hele weekenden...hvilket betyder vores datter ikke kan komme ned og lege, så hun skal sidde ved en af os hele weekenden eller i højstolen...for hun må ikke røre ved flyverne og gulvet er fuld af disel pletter....
desuden skal vi sove i telt, hvilket ikke kan lade sig gøre med vores datter, da der ikke er plads til en weekendseng, så min far mener vi bare kan lade hende sove ude i barnevognen hele natten 

NEJ hun skal ikke stå ude hele natten og hun skal ikke sove en hel nat i hendes barnevogn, hvor hun skal være i sele, så hun skal ligge på stort set samme måde hele natten....så nu er han sur over vi ikke bliver at sover....
er det mig der er total sippet???
Anmeld