Søges : Billigt tøj til "store piger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.477 visninger
41 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

JustAnotherName

Jeg har svært ved at finde tøj i store størrelser. Der er meget i str. xs, small, medium og large......men det kan jeg desværre ikke passe  

Og så er der selvfølgelig tøj til gravide.
Men det er ikke fedt at gå i graviditetstøj, når man ikke er gravid!

Så nu forsøger jeg, at gøre det lidt lettere for mig selv, at kunne forkæle mig SELV med lidt nyt (brugt) tøj ....da pengene er små (så det skal derfor være til billige penge!)

VIS MIG HVAD I HAR TIL SALG AF TØJ I STORE STØRRELSER (XL og op)
Og skriv også gerne, hvad I forventer at ville have for det.
Jeg forbeholder mig dog selvfølgelig retten til, ikke nødvendigtvis at skulle købe det. Men jeg mangler nyt - særligt nu til sommeren.
Så meget gerne shorts, lette sommer-bukser, toppe og cardingan, mv....

Håber det lykkes mig, at finde noget ved at søge efter det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Lisette 84

Hejsa..

Jeg er selv en " stor pige" ... Jeg bruger en str. 58 i tøj til store piger... Jeg selv køber tøj på den hjemmeside der hedder Cellbes.dk

Prøv at kikke derinde... De har altid nogle ting på tilbud... Og et kæmpe udvalg i størrelser...

Det eneste minus er kvaliteten... Ikke alt det tøj jeg har købt, lever op til almindelig tøjbutik standart... Men de er gode til at give penge tilbage ved returnerede vare osv...

Håber jeg var til en hjælp 

Anmeld

13. juni 2011

LotteGabriella

Lisette 84 skriver:

Hejsa..

Jeg er selv en " stor pige" ... Jeg bruger en str. 58 i tøj til store piger... Jeg selv køber tøj på den hjemmeside der hedder Cellbes.dk

Prøv at kikke derinde... De har altid nogle ting på tilbud... Og et kæmpe udvalg i størrelser...

Det eneste minus er kvaliteten... Ikke alt det tøj jeg har købt, lever op til almindelig tøjbutik standart... Men de er gode til at give penge tilbage ved returnerede vare osv...

Håber jeg var til en hjælp 

der vil jeg også kigge inde

Anmeld

20. juni 2011

iris-mor

Jeg har tøj i de størrelser også sommer tøj.

Jeg har en del mere end det du ser her, og jeg er ikke sikker på at alle de viste ting er st XL. Startede som m og endte i xl

Vi kunne evt bytte for jeg kunne rigtig godt tænke mig noget af dit pige tøj st 80 og 86- somemrtøj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

iris-mor

Nu kan jeg se størrelserne, men som sagt er der en del mere. Du kan se om det er din stil, hvis det er går jeg i kælderen og kigger efter den rigtige st og tager billeder. Sorry for dem der er forkerte

Anmeld

20. juni 2011

aarhusmor

kan anbefale ellos.dk og ja cellbes som nogen skriver

Anmeld

21. juni 2011

JustAnotherName

Nu kan jeg se størrelserne, men som sagt er der en del mere. Du kan se om det er din stil, hvis det er går jeg i kælderen og kigger efter den rigtige st og tager billeder. Sorry for dem der er forkerte

Hej, har bare lige kort kigget ind på BABY...
Men må lige vende tilbage til dig igen senere...ok?! 

Large er for småt til mig. Det skal være str. XL >   

Anmeld

21. juni 2011

JustAnotherName

iris-mor skriver:

Er temmelig usikker på, om ikke det tøj du har bliver for småt til mig...
Ellers var jeg helt med på ideen med at bytte for pigetøj!

Anmeld

21. juni 2011

Mille83

JustAnotherName skriver:

Jeg har svært ved at finde tøj i store størrelser. Der er meget i str. xs, small, medium og large......men det kan jeg desværre ikke passe  

Og så er der selvfølgelig tøj til gravide.
Men det er ikke fedt at gå i graviditetstøj, når man ikke er gravid!

Så nu forsøger jeg, at gøre det lidt lettere for mig selv, at kunne forkæle mig SELV med lidt nyt (brugt) tøj ....da pengene er små (så det skal derfor være til billige penge!)

VIS MIG HVAD I HAR TIL SALG AF TØJ I STORE STØRRELSER (XL og op)
Og skriv også gerne, hvad I forventer at ville have for det.
Jeg forbeholder mig dog selvfølgelig retten til, ikke nødvendigtvis at skulle købe det. Men jeg mangler nyt - særligt nu til sommeren.
Så meget gerne shorts, lette sommer-bukser, toppe og cardingan, mv....

Håber det lykkes mig, at finde noget ved at søge efter det  

Uhhh jeg har en masse af min mors "gamle" tøj, det er vist str. 50 el lign. der er alt fra både bukser til pæn nederdel osv. Har haft det på her før, ser lige om jeg kan finde mit link...har ikke oppet den i evigheder...

Anmeld

21. juni 2011

Mille83

Hmm det er her ikke mere, men har stadig tøjet liggende her, og er ret sikker på vi kan finde en billig pris for hele molevitten, hvad str er du? Så smider jeg lige det på der kan passe dig. Tror uden og hænge mig op på det at der er noget blandet fra str. 48 - 52. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.