Først vil jeg lige nævne at vi har en hund og to katte - jeg er gravid i uge 29 nu og jeg kunne aldrig nogensinde drømme om, at skaffe vores dyr af vejen pga det - i hvert fald ikke før eller hvis barnet skulle få allergi. Synes det er at tage sorgerne på forskud.
Dernæst er der utrolig mange mennesker som både har dyr og børn uden at det er et problem, så tror kun at det er så slemt som man gør det til.
At katte hopper op på bordene er næsten uundgåeligt, da katte helst vil have overblik over hele deres domæne. Det er dog muligt at træne katten til ikke at hoppe på køkkenbordet, men det kræver arbejde og tålmodighed. Udover det kan man ( det gør vi) spritte bordet af hver gang det skal bruges - det er nu også meget fornuftigt selvom man ikke har dyr, så er man sikker på at alle bakterier er forsvundet.
Egentlig synes jeg det er lidt synd at mange idag føler de skal holde børn og dyr adskilt - jeg ønsker i hvert fald selv at mine børn skal vokser op med dyr og lære at elske og respektere dem. Måske er vi nogle gange lidt for hysteriske overfor bakterier og hår
Ikke at det skal flyde med pelstotter over det hele og ligne en svinesti rundt omkring, men man kan sagtens have dyr og børn samtidigt - hvis man gider det.
/Fenja 
Ps. hvis i beslutter jer for at træne katten så har jeg en øvelse som er super god 
Anmeld