Hvordan havde i det omkring uge 30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.381 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

170811

Hej tøser. 30+5 i dag, og jeg er, mildt sagt, MEGET UTÅLMODIG!

Har jo gået hjemme siden starten af marts, og nu er det ikke sjovt mere.

Mine plukveer har taget til, og mine bækkensmerter også. Jeg er begyndt at blive UTROLIG træt og ugidelig, og orker ikke noget. Ville bare ønske jeg kunne sove de næste 9 uger væk.. Alt hvad jeg laver gør ondt, og argh!!!!!

Jeg er ærlig talt led og ked af at være gravid lige nu. Og når jeg tænker den tanker får jeg en form for dårlig samvittighed, overfor prinsen i maven, over at jeg kan tillade mig at have den følelse, når så mange mennesker ikke kan få børn....

Hvordan har/havde i andre det på denne tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Nynne88

Jeg er der ikke helt selv endnu men ville lige give dig en . Jeg kan godt mærke at maven er begyndt at blive tungere og har også nogle dage med flere plukveer. Men det er ikke lige så slemt som dig. Håber nogle kan give dig svar 

Anmeld

13. juni 2011

170811

Nynne88 skriver:

Jeg er der ikke helt selv endnu men ville lige give dig en . Jeg kan godt mærke at maven er begyndt at blive tungere og har også nogle dage med flere plukveer. Men det er ikke lige så slemt som dig. Håber nogle kan give dig svar 

Tak for din krammer!

Hvordan går det med din mave? Er du slet ikke utålmodig af h***** til?

Anmeld

13. juni 2011

mullesmith2

170811 skriver:

Hej tøser. 30+5 i dag, og jeg er, mildt sagt, MEGET UTÅLMODIG!

Har jo gået hjemme siden starten af marts, og nu er det ikke sjovt mere.

Mine plukveer har taget til, og mine bækkensmerter også. Jeg er begyndt at blive UTROLIG træt og ugidelig, og orker ikke noget. Ville bare ønske jeg kunne sove de næste 9 uger væk.. Alt hvad jeg laver gør ondt, og argh!!!!!

Jeg er ærlig talt led og ked af at være gravid lige nu. Og når jeg tænker den tanker får jeg en form for dårlig samvittighed, overfor prinsen i maven, over at jeg kan tillade mig at have den følelse, når så mange mennesker ikke kan få børn....

Hvordan har/havde i andre det på denne tid.

Jeg kan godt forstå din utålmodighed og at du ikke lyster at være gravid mere. Men der er jo ik rigtig noget at gøre.

Jeg var selv en del besværret da jeg rundede uge 30 havde bækkensmerter men jeg bed det mere eller mindre i mig for jeg kunne heller ikke holde ud at sidde og vente, så vi/jeg tog tit i bilka og gik rundt, så kunne jeg støtte mig lidt op af vognen hvis jeg havde brug for det. ellers besøgte vi/jeg en masse og sådan. Tiden går jo langsom og jeg havde også gået hjemme fra uge 17. Det er bare røvhårdt men det er også bare så pisse dejligt og man har lyst til at prøve igen meget kort tid efter at man har født. Man skal bare mærke på maven pleje den og føle alle bevægelserne derindefra mens man kan.

Anmeld

13. juni 2011

kimfrit

Jeg kender godt til det, til sidst var jeg også bare træt af min mave!

Men jeg har haft det sådan, at den kvinde der siger at det er fantastisk at være gravid er en F**** løgner
Selvfølgelig har en graviditets sine søde øjeblikke, men det er sgu også kun øjeblikke  hehe

Glæder mig dog til næste graviditet igen, vl gå igennem alt igen for det dejlige lille væsen der kom ud af det

Anmeld

13. juni 2011

Frk.S

I morgen er jeg 30+0, og jeg har det faktisk rigtig godt.

Jo, jeg kan da godt mærke, at jeg begynder at blive mere besværet af maven. Det er fx sværere at finde en god stilling når jeg skal sove, sværere at bukke sig ned, osv. Jeg får også nogle ture, hvor baby trykker godt og grundigt på lungerne, så jeg bliver stakåndet.
Men ellers har jeg det godt - ingen smerter eller noget.
Så det er bare super. Jeg er endnu ikke træt af at være gravid, men jeg glæder mig selvfølgelig til baby kommer.

Jeg håber bare jeg kan blive ved med at have det så godt et stykke tid endnu.

til dig!

Anmeld

13. juni 2011

170811

mullesmith2 skriver:

Jeg kan godt forstå din utålmodighed og at du ikke lyster at være gravid mere. Men der er jo ik rigtig noget at gøre.

Jeg var selv en del besværret da jeg rundede uge 30 havde bækkensmerter men jeg bed det mere eller mindre i mig for jeg kunne heller ikke holde ud at sidde og vente, så vi/jeg tog tit i bilka og gik rundt, så kunne jeg støtte mig lidt op af vognen hvis jeg havde brug for det. ellers besøgte vi/jeg en masse og sådan. Tiden går jo langsom og jeg havde også gået hjemme fra uge 17. Det er bare røvhårdt men det er også bare så pisse dejligt og man har lyst til at prøve igen meget kort tid efter at man har født. Man skal bare mærke på maven pleje den og føle alle bevægelserne derindefra mens man kan.

Nej selvf kan man ikke gøre noget, og selvom jeg synes at 9 uger virker som lang tid, så synes jeg jo også at det var igår jeg rundede uge 25 (Jeg tager 5 uger af gangen   )

Nu kan jeg se frem til en lille ferie her den 2. juli med min søster og min far, og når jeg kommer hjem derfra - ja så er der jo kun 1 måned tilbage... Og en måned - det lyder godt nok ikke af meget. Men 2 mdr det lyder virkelig af meget haha

Prøver også at have så meget at lave som muligt, men skal også passe på, for jeg bliver straffet hårdt hvis jeg er for aktiv, så får jeg det rigtig rigtig skidt

Anmeld

13. juni 2011

170811

kimfrit skriver:

Jeg kender godt til det, til sidst var jeg også bare træt af min mave!

Men jeg har haft det sådan, at den kvinde der siger at det er fantastisk at være gravid er en F**** løgner
Selvfølgelig har en graviditets sine søde øjeblikke, men det er sgu også kun øjeblikke  hehe

Glæder mig dog til næste graviditet igen, vl gå igennem alt igen for det dejlige lille væsen der kom ud af det

Ja sådan tænker jeg også tit om folk der synes det er skønt at være gravid!

Måske ser man tilbage på det som en skøn tid, og nogen kvinder har jo også bare en skøn graviditet uden særlig mange gener Det er da guskelov ikke alle der skal have det af lort til

Anmeld

13. juni 2011

170811

Frk.S skriver:

I morgen er jeg 30+0, og jeg har det faktisk rigtig godt.

Jo, jeg kan da godt mærke, at jeg begynder at blive mere besværet af maven. Det er fx sværere at finde en god stilling når jeg skal sove, sværere at bukke sig ned, osv. Jeg får også nogle ture, hvor baby trykker godt og grundigt på lungerne, så jeg bliver stakåndet.
Men ellers har jeg det godt - ingen smerter eller noget.
Så det er bare super. Jeg er endnu ikke træt af at være gravid, men jeg glæder mig selvfølgelig til baby kommer.

Jeg håber bare jeg kan blive ved med at have det så godt et stykke tid endnu.

til dig!

for at du har det godt lige til bebsen viser sig

Anmeld

13. juni 2011

Muttitil1+1

Hejsa

Ville ikke lige hoppe videre uden at give dig et

Jeg er selv 32+6 i dag og gider heller ikke mere. Og jeg kan endda ikke klage over bækken eller noget som helst, for min krop har det egentlig ret godt, alt taget i betragtning, og min mave er ikke kæmpestor (endnu i hvert fald )
Men jeg læser til eksamen nu og kan virkelig ikke nosse mig sammen til at læse - er så ugidelig at det halve kunne være nok! Det eneste jeg gider er at lave børneværelse, men det kan jeg ikke før om en måned, for vi skal lige nå at flytte først
Synes tiden går noget så langsom og alligevel føles det som i går, at jeg var nået halvvejs! Det giver jo slet ingen mening... så jeg kan sagtens følge din utålmodighed! At gå i butikker og shoppe er noget af det bedste jeg ved for tiden, også selvom vi overhovedet ikke har råd til det... forfærdeligt... hehe

Nå, men vi må vel væbne os med tålmodighed de næste par måneder og krydse fingre for at ferie osv. kan få tiden til at føles lidt hurtigere

STORT herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.