Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kunne jeg lige bruge nogle krydsede fingre for i morgen, for skal op til min 1 årsprøve på pædagoguddannelsen
Har da godt nok nogle velvoksne sommerfugle i maven efterhånden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
(:
Min tur i næste uge.....
For alt går det....
Skal selv trække emne imorgn og op onsdag...
Baby-støv skriver: For alt går det.... Skal selv trække emne imorgn og op onsdag...
Sjovt der er sådan en forskel på måden man gør det på Skal heldigvis op og forsvare den opgave jeg selv har skrevet
wamse skriver: Sjovt der er sådan en forskel på måden man gør det på Skal heldigvis op og forsvare den opgave jeg selv har skrevet
Jaah men det er kun i nogen fag.... Vi skal skrive en synopsis på 24 timer også skal vi forsvare den..
wamse skriver: Så kunne jeg lige bruge nogle krydsede fingre for i morgen, for skal op til min 1 årsprøve på pædagoguddannelsen Har da godt nok nogle velvoksne sommerfugle i maven efterhånden
Tag det for det det er...en øvelse til de rigtige eksamener.... held og lykke..
Eva. skriver: Tag det for det det er...en øvelse til de rigtige eksamener.... held og lykke..
Jeg skal såmænd også bare bestå, så er jeg glad
wamse skriver: Jeg skal såmænd også bare bestå, så er jeg glad
Den har nemlig bare den funktion at øve og så at man består...og man kan jo stort set ikke dumpe i de eksmaner som pædagog...så det skal du nok bestå med flot resultat....
Eva. skriver: Den har nemlig bare den funktion at øve og så at man består...og man kan jo stort set ikke dumpe i de eksmaner som pædagog...så det skal du nok bestå med flot resultat....
Jeg har et væddemål med min søn, så nu må vi se hvem af os der skal af med penge i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128