hvornår skiftede du fra tremmeseng til alm. børneseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

smokin

Vi har en fin seng fra IKEA som med tiden kan laves om til en "sofaseng" hvor man fjerner den ene side med tremmer, men jeg er blevet i tvivl om hvornår det er tid til at gøre det. (jeg er selvfølgelig godt klar over det ikke er ENDNU)

Hvornår fjernede i jeres side eller skiftede væk fra tremmesengen.

KH
Zette 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

De var 9, 10 og 11 mdr, da de fik tremmerne væk..det var da de kunne gå selv, der skulle de jo ikke være lukkede inde mere...

Anmeld

13. juni 2011

smokin

Eva. skriver:

De var 9, 10 og 11 mdr, da de fik tremmerne væk..det var da de kunne gå selv, der skulle de jo ikke være lukkede inde mere...

jeg tænker mere hvad så hvis hun ruller ud af sengen? Hun sover i fuldstændig vanvittige stillinger. 

Anmeld

13. juni 2011

Alexander&Lærke

Her var min søn 3,4 år. Han var simpelhen for urolig til det før+ at han lige skulle være klar til at sove i et rum i stue etagen, vi sover selv på 1 sal. Vi havde også en tremmeseng hvor man kunne tage den ene side af, men det gjore vi aldrig, for jeg var bange før at han ville falde ud ad den, men tror du i ikea kan købe en seprat sengehest og sætte på sengen så din ikke falder ud. Vi skiftede direkte over til en junior seng også fra ikea med sengehest til.

Anmeld

13. juni 2011

Koen.

opper den lige, for er os nysgerrig

Anmeld

13. juni 2011

4kløver

Mine de store var over 2 og xenya får også først til den tid for hun vil bare falde ud.

Anmeld

13. juni 2011

Mortil2-87

Vores datter malou bliver snart 2 år, hun har 2 gange fundet ud af hvordan man kravler ud af sengen , den ene gang med et ordentlig bang. vi har så lagt en madras ud på gulvet så hun ikke slår sig.. men tror det kommer helt an på hvordan ens eget barn er, malou er f.eks ikke klar til en junior seng, da hun vil fise hele værelset rundt efter vi har lagt hende. så der går forhåbentlig ½ år endnu ..

Anmeld

13. juni 2011

smokin

4kløver skriver:

Mine de store var over 2 og xenya får også først til den tid for hun vil bare falde ud.

Jeg er også RET sikker på at Malou vil falde ud flere gange om natten  men hun ville elske at have sofaseng om dagen når hun leger. 

Anmeld

13. juni 2011

LC

Vil fjerne den ene tremmesiden, når dit barn, selv kan kravle over tremmerne.

Anmeld

13. juni 2011

smokin

LC skriver:

Vil fjerne den ene tremmesiden, når dit barn, selv kan kravle over tremmerne.

Ok, tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.